Gå til innhold

Nikolaisens garasje... "Vinterlagring av bilene"


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror dette blir bra, har gjort valg som er kvalitets gjennomtenkt hele veien.. koster litt ekstra men er verdt det i lengden... blir industriflis på gulvet, vegger blir gips med andre harde plater utenpå...

Bare for å si det hvis noen lurer så er jeg ikke noen bortsjemt pappagutt me ræva full av penger..... jobber og sliter for å realisere guttedrømmen!!

1ktzqf89u3qhrdo8ynbi.jpg

5u030y5ni3vw5tbu1abw.jpg

uyqb7grji5d7rmocpxr8_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å si det hvis noen lurer så er jeg ikke noen bortsjemt pappagutt me ræva full av penger..... jobber og sliter for å realisere guttedrømmen!!

Hehe, tror mange kjenner noen som jobber offshore o.l. og dere har som regel godt med penger men fy faen som de jeg kjenner jobber for dem.. Ville ikke tenkt så mye på DET stemplet om jeg var deg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tenker ikke på det stempelet i det heletatt...

men regner med det er mange der ute som ikke tenker slik....

Alt er en prioteringssak.....og kunne etter min mening ikke prioritert bedre..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal stå ferdig i løpet av høsten, begynner å kle veggene innvendig i neste uke..

så regner med at i slutten av september så er det stort sett bare flisene på gulvet som ikke er helt ferdige..

Skal gjøre en del ting selv når jeg kommer hjem i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske fet utsikt ja, utsikten er ikke noe problem, blir terasse og uteplass ned på siden.

har morgensol og sol helt til ettermiddagen på fjellsiden... er ikke så galt som d ser ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...