Gå til innhold

Nikolaisens garasje... "Vinterlagring av bilene"


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er faktisk dårlig gjort å legge ut bilder av noe sånt her :-)

Men når det er sagt , så må jeg si at dette er beundringsverdig. Det er den råeste privatgarasjen jeg har sett (på bilder). Huset kan du jo bare selge , for der blir du jo ikke mer likavel. Madammen ser deg vel ikke så mye mer heller tipper jeg. :-)

Kos deg .....

PS: misunn-misunn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roaldj: ja er nok plass til ett lite lager der etterhvert..

jolly: har ikke madamm for å si det slik... ikje helt enkel å få lov til å bygge slikt! bedre med tilgivelse enn tilatelse..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra!!! Har respekt og liker folk som gjør realitet av drømmene sine uansett tid og kostnad. Jeg hadde nok satt inn viduer fra leilighet i annen etage og ut i garasjen,

Men skal sies at jeg fikk min mor til å bære den første Apache sykkelen jeg fikk inn på soverommet slik at jeg kunne sove ved siden av den. Å dette garasje prosjektet ville jeg tro hadde gitt meg samme kribling i kroppen.

Gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok min som var utenfor Bodø bilpleie ja.. fixer en satans parkeringsbulk samtidig som det blir en ditec behandling.

Bilen har stått hos Beck Invest siden oktober.. henter den ut til helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojr:

det med vinduene har mange årsaker.. kommer terasse rundt den øvre delen og ned til siste vindu på siden, samt at sola står på den siden hele dagen.Utsikt har man jo uansett rundt hus og garasje.

Var ikke planlagt fra dag en med leilighet slik som den er blitt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ver egenlig ment som en spøk, for jeg tenkte på innvendige vinduer slik at man kunne sittet i leiligheten og sett rett inn i verkstedet, så når M5 en ble heiset opp ville den stått rett i høyde med vinduet. ikke spesielt praktisk

:D

Men spøk til side, som sagt et utrolig bra bygg som jeg tror du vil få mye glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...