LarsFromasj Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Dæven steike for en garasje!!! Om du arrangerer en BMW kveld så skal jeg personlig ta med meg E30 M3'en og kjøre fra Oslo til Sortland for å se på kunstverket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 hvor høyt er det fra "full løftehøyde" og opp til taket? ser jo ut som om du har plass til en liten etasje der også jo. kansje ett lite delelager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Det er faktisk dårlig gjort å legge ut bilder av noe sånt her Men når det er sagt , så må jeg si at dette er beundringsverdig. Det er den råeste privatgarasjen jeg har sett (på bilder). Huset kan du jo bare selge , for der blir du jo ikke mer likavel. Madammen ser deg vel ikke så mye mer heller tipper jeg. Kos deg ..... PS: misunn-misunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Roaldj: ja er nok plass til ett lite lager der etterhvert.. jolly: har ikke madamm for å si det slik... ikje helt enkel å få lov til å bygge slikt! bedre med tilgivelse enn tilatelse..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Nemmen, her har vi garasjen min! Lurte på hvor den ble av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 hehe.. du får stjele den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hehe, må nesten gjøre det. Pass opp for 20 maskerte snekkere og murere, 15 lastebiler og et clean-up crew som kommer innom natt til 17. mai for å demontere og hente garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 hehe skal passe på... har alarmer med selvskudd så vær for all del forsiktig.. natt til 17 mai var en litt spessiell dag å utføre hendlingen på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Utrolig bra!!! Har respekt og liker folk som gjør realitet av drømmene sine uansett tid og kostnad. Jeg hadde nok satt inn viduer fra leilighet i annen etage og ut i garasjen, Men skal sies at jeg fikk min mor til å bære den første Apache sykkelen jeg fikk inn på soverommet slik at jeg kunne sove ved siden av den. Å dette garasje prosjektet ville jeg tro hadde gitt meg samme kribling i kroppen. Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Helt rått..!! OT: Var det din Porsche jeg så nå før helgen, stod utenfor Bodø Bilpleie.? Leste i en tråd her at du vurderte å Ditec behandle den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Var nok min som var utenfor Bodø bilpleie ja.. fixer en satans parkeringsbulk samtidig som det blir en ditec behandling. Bilen har stått hos Beck Invest siden oktober.. henter den ut til helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 jojr: det med vinduene har mange årsaker.. kommer terasse rundt den øvre delen og ned til siste vindu på siden, samt at sola står på den siden hele dagen.Utsikt har man jo uansett rundt hus og garasje. Var ikke planlagt fra dag en med leilighet slik som den er blitt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Hehe ver egenlig ment som en spøk, for jeg tenkte på innvendige vinduer slik at man kunne sittet i leiligheten og sett rett inn i verkstedet, så når M5 en ble heiset opp ville den stått rett i høyde med vinduet. ikke spesielt praktisk Men spøk til side, som sagt et utrolig bra bygg som jeg tror du vil få mye glede av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 hehe det med slike vindu har jeg faktisk vurdert ja... kansje bedre med web camera i garasjen og storskjern i leiligheten..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ja da hadde du hatt varierende og fin kunst på veggene i leiligheten Porschen er jo ikke å forakte den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå