mAZE Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Dette blir jo jævlig rått... Sånn vil jeg ha også.. Blir jo en smule sjalu på den ja. Slikt må jeg ha en gang også. Snadder med så diger plass i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 dette blir helt digg, sitter på jobb i Kina å følger med på fremgangen. dette blir nesten bedre enn hva jeg hadde sett for meg. er litt usikker på om jeg vil grise med olje og skitt der inne.. må nesten ha teppe på gulvet..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Kjempe flott den der ja må være flott å få realisert noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Korleis det ligg an med garasja no da? fremgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Rått prosjekt, og ikke minst rå garage. Tør jeg spørre hva du jobber som? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 litt bilder før jeg reiser på jobb, reiser i natt... ugh jobber som sveise inspektør på ett verft i Kina. alt utvendig er stort sett ferdig, mangler porter, disse blir montert iløpet av uken. innvendig venter jeg på en avstivings ramme i stål. så begynner legging av fliser. 2 etasje er vegger og tak ferdiglagt samt gulv på 3 rom.. alt elektrisk er lagt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 begynner og ta form steike saa flott det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 takker, ser litt rotete ut nå, men vil vel alltids være det under en byggeprosess... tror dette blir bra ja.. håper å få alt ferdig iløpet av vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Tror jeg skal herme etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 hehe har byggetegninger hvis du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 noen som vet hvor man får kjøpt stort BMW logo skilt?? litt kjipt med bare porsche på veggen... porsche crest kommer foresten også opp snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Blir forresten montert Daikin varmepumper i garasjen.. en oppe og en nede.. kan også kjøres som aircondition.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Eneste som mangler er vollgrav rundt.. Vanvittig bra.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Sjå der ja:) blir jævlig bra dette her:) stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 stilig!! sånn vil jeg også ha... ang skilt... vet om diverse flagg og slikt på ebay... bare å søke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå