Gå til innhold

Nikolaisens garasje... "Vinterlagring av bilene"


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe, ja dette er jo bare drømmen... Digg å våkne å ringe ned til bilen.. Så hører du den starter under deg:D Det er heaven..

Ja, er ikke mange av de for å si det sånn! Men kan jo være en fordel å ha garsjen ferdig da, skulle jo ikke tro det ble så vannskelig å finne ei da, siden hun slipper å se hele byggeprossesen og at all tid går til bygginga... Hvem hvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda e jo bare kos det da.. men dette tar tid og koster vanvittig,,

har gått ca 2 år fra tegnebrettet til nå..men nå har det vert mye gjøre i byggebransjen...

tror jeg må få fjernstyring slik at bilen kan startes fra leiligheten, høres kult ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda e jo bare kos det da.. men dette tar tid og koster vanvittig,,

har gått ca 2 år fra tegnebrettet til nå..men nå har det vert mye gjøre i byggebransjen...

tror jeg må få fjernstyring slik at bilen kan startes fra leiligheten, høres kult ut..

men du må jo gjøre den fullkommen med biljardbord, dart, bar og prsjektor kobla til PS3 med racing grid eller grand turismo 5 og da! Da kommer iallefall eg på besøk! :P

edit; eg glømte jo å nevne boblebadet.:P hahaha kan bu i min drømmegarasje ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.. drømmedama til alle mannfolk du..hehe.. blir boblebad/badestamp ute, må vel ha en tv og slikt nede, barskap er allerede i havn og en liten bar er planlagt....regner med du kommer innom på besøk da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.. drømmedama til alle mannfolk du..hehe.. blir boblebad/badestamp ute, må vel ha en tv og slikt nede, barskap er allerede i havn og en liten bar er planlagt....regner med du kommer innom på besøk da.. hehe

haha, takk for det. Nei eg e vel bare litt sprøere og annerledes tenker eg...?

Haha, ja hadde jo vært fett å tatt ein skikkelig garasje fest da. Mekking og drekking. ;) Og boblebad etterpå.

E det langt fra Haugesund? trur du har oppfylt de fleste ønsker om min drømmegarasje nå. :P Bare det at den er din da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.. drømmedama til alle mannfolk du..hehe.. blir boblebad/badestamp ute, må vel ha en tv og slikt nede, barskap er allerede i havn og en liten bar er planlagt....regner med du kommer innom på besøk da.. hehe

haha, takk for det. Nei eg e vel bare litt sprøere og annerledes tenker eg...?

Haha, ja hadde jo vært fett å tatt ein skikkelig garasje fest da. Mekking og drekking. ;) Og boblebad etterpå.

E det langt fra Haugesund? trur du har oppfylt de fleste ønsker om min drømmegarasje nå. :P Bare det at den er din da... hehe

hehe, enig i at du er drømme dama til ethvert manfolk astri... Ingen tvil om det!! Må jo omtrent sove på sofaen om jeg kommer med noen sånne planer her:p menmen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...