Steffan C Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Dette må være den mest gjennomføre og flotteste private (går ut fra at det er det?) garasjen jeg har sett. Rett og slett imponert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Takker!!!!!! er privat og alt er godkjent slik det er bygd... Guttedrømmen er oppfylt! God helg gutter og jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hadde vært kjekt med de tegningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 har disse hjemme i norge.. kan sende over en kopi når jeg kommer hjem.. er jo plantegninger, men ett godt utganspunkt dersom du skal bygge noe lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 har disse hjemme i norge.. kan sende over en kopi når jeg kommer hjem.. er jo plantegninger, men ett godt utganspunkt dersom du skal bygge noe lignende.. Det hadde vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 noen som vet hvor man får kjøpt billig og bra verkstedutstyr, som kompressor, luftverktør og diverse håndvertøy...?? skal ha en grei kompressor som skal koples opp på opplagt røranlegg i garasjen, altså må den klare å levere litt luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Da kommer det litt stemningsbilder... godt å være i kina når det er vinter hjemme. Link dersom noen vil se mer bilder. nyeste bilder på siste sidene http://s522.photobucket.com/albums/w345 ... mview=link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Ååå, blir nesten leie meg eg nå, har stått i en kald våt og lånt garasje og skifta vannpumpe nå... Åsså kommer du med bilder av denne garasjen eg kunne budd i... Kim så har pynta te jul allerede hjemme hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 hehe henger der fra i fjor..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Haha, såpass? Lite hjemme eller bare opptatt med alt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 lite hjemme, og opptatt med alt annet når jeg er hjemme blir vekk nå til slutten av januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Kjipt å reise så mye, når du har så mye gøy som venter på deg hjemme vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Drit kult og rått prosjekt.. Du har realisert alles bilgale drømmegarasje...! Må få til noe slikt selv ( bare litt mindre =p ) om noen år.. =p Kom med bilder når garasjen er i action og helt 100% ferdig da.. Lykke til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Skal pøse på med bilder når alt er klart.. nå er stort sett alt elektrisk kommet på plass, mye styr med brannsikring og alarmer. i garasjedelen er det stort sett noen lister og foringer som mangler, samt fliser på gulv-- holder på å finne ut hva slags fugemasse/stoff som bør brukes-.... tar gjerne imot tips og råd.. har en del råd fra offshore bransjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå