Astri Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Hmmm... Blir bare litt misunnelig på deg eg da... Nydelig voffe forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 takker, bikja er snill som dagen er lang, men sprø i hauet!!hehe klikker mongo når den ser meg.. var deili å få hjem bukkene, satser på å få flisene montert ASAP slik at jeg kan montere bukkene før mai... klør i fingrene etter å skru nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Ikke alle som har kjøkken i verkstedet sitt Blir mye kvalitets tid her tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 hehe kjøkken må man ha.... kommer en liten sofa krok også der inne.. tror dette blir bra, men tar litt tid å få alt på stell.. har pc og litt datautstyr også som skal i en krok, må ha musikk til arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Helt sinnsykt;) Råeste jeg har sett... Ja, viktig med soffakrok, data og musikk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 bør løftebukker monteres før eller etter flisene er lagt?? har forstått det slik at di fleste monterer oppå flisene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Jeg ville montert dem direkte på betongen, og så hellere ha den lille kanten som der blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Jeg hadde nok også montert dem på betongen og heller fuget rundt Hadde du plantengninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 ja er litt det jeg tenker på jeg også.... skal finne di.. send meg en pm med mail adresse så skal jeg se hva jeg finner. er pluttselig på jobb på Vigra,... plassen som ble glemt av gud.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 sinnsykt flott verkste dåkker har fått på sortland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Er bukkene kjøpt nye eller? Prisen på de? Tenkte å få kjøpt en selv.. Garasjen din er blitt nydelig nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 er helt nye bukker ja, stenhøj bukker med lave armer, slik at man får blodsenka biler opp..hehe er ikke den billigste modellen, men ikke den dyreste. betalte vel i overkant av 30K inkl mva pr stk. får selvsagt billigere.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 bump...kjeder mæ... noen gode forslag til plassering av utstyr, benker og verktøytavler.... tenkte å ha flyttbart verktøyskap/benk samt verktøytavler på den store veggen i den høye delen(der bukkene skal stå...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hehe, innrede må vel være det morsomste!! Musikk er viktigest av alt! Vet sjøl at eg ikkje klarer å arbeide uten musikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 littt mer bilder---.......... sånn bare for gøy. nå er all flisene i den lave delen ferdiglagt.. nå er deet bare den høye delen igjen... gleder meg til å få opp verktøytavler og slikt.. tjoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå