Simen! Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Kommer seg La e30n sleppe litt mer til på bildene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Kan komme å montere verktøy skap for deg eg. Har gjort det i hele dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 kansje du kan gi meg bra pris på skap og tavler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 da legger jeg ut noen bilder av gullene mine som skal bo i garasjen..... BMW E30 Cab Porsche Boxster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hmm, ja kanskje det? Har desverre ikkje vært på Mekonomen lenge nok til å kunne gi deg et skikkelig pakketilbud, men hadde du snakka med sjefen min så hadde han kanskje klart å lage en grei pakke til deg? Hehe, så får vi sende alt til Sortland, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 hehe kansje d.. da blir du med pakken og monterer??hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 skål og god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 hehe kansje d.. da blir du med pakken og monterer??hehe Hehe, ja det hadde vel gjort seg. Hadde vært kjekt med en liten tur da. Skål (med pepsi max) og god helg til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 takker..jobber kveldskift, digg med en øl før man kryper til køys... hvordan skap og hyller/tavler har mekonomen? har dere dekk stativ også? slike reoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 takker..jobber kveldskift, digg med en øl før man kryper til køys... hvordan skap og hyller/tavler har mekonomen? har dere dekk stativ også? slike reoler? Hmmm, godt spørsmål... Eg har enda ikkje satt meg så mye inn i hvilket utstyr til verksted me kan få tak i... Har bare montert et sinnsykt svært skap og fylt det opp med verktøy. Hadde såååå lyst å ta det med hjem, men det måtte stå til utstilling i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 såpass... gøy med verktøy, går med planer om å bestille fra fosen tools.. mye bra verktøy og mange fine skap/benker med verktøy. bare synt alt skal være så H..... dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Send meg en pm så kan jeg gi deg nummret til en som skaffer bilige verktøy skap i rustfritt. Han har også annet utstyr som løftebukker og dekkomlegere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Fikk 2 kataloger i posten her om dagen , der var det en del reoler, verktøy tavler, benker og sånn... Den ene var www.ajprodukter.no og den andre finner jeg ikke nå for øyeblikket, men skal lete etter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 se der ja, var jo en del... leter litt på løsninger for å finne ut hvordan jeg skal ha det ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 påske bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå