Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe har jo plass til kvinnfolk der nå-- bare å komme du, trenger verksted mester..hehe

• 2 months later...
  • Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

ikke gjort så mye siden bildene på side 21... satser på å få lagt ferdig flis nå snart.. skal opp med strimmelport imellom den høye og den lave delen.. skal lagre biler i den innerste delen.

• 2 weeks later...
Skrevet

skal begynne å lage meg verksted benk.... litt kraftig type.. noen som har bilder/ forslag til hvordan man skal lage, blir i hovedsak laget av stål . litt usikker på hvordan man skal få utnyttet plass og benk mest mulig..

Skrevet

takker... gjennstår bare å bli litt mere ferdig fær vinteren trår inn... ting koster og tar tid...

Skrevet

den er ikke helt ferdig enda, mangler fremdeles innredning og bad.. men vegger og tak samt elektrisk er ferdig.. har roa ned litt, blir vel gjort en del utover vinteren.. er flytta hjem nå.. er i Hammerfest å jobber akkurat nå... blir godt å være hjemme litt.

Skrevet

Om jeg ikke blander deg med en annen så jobba du endel i kina før? :)

Når tak og vegger er oppe kan man holde på med innvendig kosearbeid gjennom hele vinteren :D

Skrevet

For en utrolig fet garasje! Sitter å ser på garasjer selv. Men denne tar virkelig kaka. Lyst på! :D

Regner med at jeg også kommer til å bygge noe slikt en gang i tiden. Men det er nok et par år framover :(

Bra at du har alarm på bygget! Er nok mange som missunner deg der ute og har lyst til å ta seg en tur innom på kveldstid osv.

Anywho, gratulerer med en garasje de fleste bare kan drømme om! :)

Skrevet

Takker folkens.

Er nok jeg som har bodd i Kina ja... e flytta hjem, jobber i et harstad firma nu..

skal ikke leie ut nei...hehe blir nok kosebu/garderobe.....hehe

Alarm e nok lurt ja... mange som lusker rundt på bygdene på kveldstid... så automatisk kamera og alarm e ei god investering i tillegg til balltre og hagle....

Må vel dra igang en kaffekveld med bilprat utover høsten! alle er velkommen innom hvis man kjører forbi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...