Spiritus Sancti Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hva jobber du med? hehehehe vil nesten si, flislegger eller elektrikker mtp alle spottene i taket i leiligheten hehe Skulle tro det. Iom at ett spotpunkt koster lett 1000 kr stykket.. Haha, men det står Yrke: SVEISETEKNIKKER og NDT opperatør i profilen hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 hehe er Sveise Inspektør .. har lagt fliser selv sammen med stefaren min som er elektriker! hadde vert mongo å gjort dette dersom man skulle betalt håndverkere for alt dette. men er fornøyd med resultatet, har tatt oss tid til å gjøre sjikkelig arbeid her. men di som har litt peiling ser att det er gjort over gjennomsnittet med hensyn til spotter og slikt.. har spotter i alle rom, fjernkontroll og mye fancy greier.hehe ( totalt nesten 80 spotter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 hah! drøyt å kunne skrøyte over at du har ca 80.000 i spott-pungter i leiligheten i garasjen (ca listepris) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Rått Artig å følge med her. Må fortsette å legge ut bilder av hva du driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 sitter offshore ok kjeder meg akkurat nå.. kommer nye bilder av ferdigfuget gulv og slikt når jeg kommer hjem.... mye jobb å fuge gulvet,men verste var å gå å grue seg til å starte.. ikke lett å finne arbeidslyst til slikt.... brukte vel ca 8 timer på ytterste del av garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 jeg flytter inn;) heahea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Ble jo rett rått dette raynik! Bare å pøse på med bilder, følger iherdig med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 hehe du er nok desverre laget av galt kjønn for å få flytte inn her ja...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Hva med meg? Tar meg godt ut i blond parykk og tight kjole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 hehe kommer helt annpå.....hehe hjelper jo litt på med E30 og en sexy kjole, og selvsagt blond parykk.... husk å barbere leggene -... må nesten få bilder av hærligheten??hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 hehe kommer helt annpå.....hehe hjelper jo litt på med E30 og en sexy kjole, og selvsagt blond parykk.... husk å barbere leggene -... må nesten få bilder av hærligheten??hehe Har dessverre bare bilde uten makeup, skal få tatt ett bedre ett, lover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 se der ja.har hatt værre damer enn det derre...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Ja, som jeg sa - tar meg godt ut, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Sinnsykt fet "garasje" du har fått, drømmer om noe av det samme selv. Var det vanskelig å få byggetillatelse til et slikt prosjekt? Det stod kanskje låve der fra før? Lykke til videre med ferdigstilling av garasje , følger ivrig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 takker. jikk greit med byggetilatelse, alt gikk gjennom en byggmester.. var ingen bygg her tidligere så er ett nybygg. har vert litt sløv med å legge ut bilder i det siste, skal komme med noen snart. bygget er 99% ferdigstilt nå..... klargjort til en MEGA "garasjefæst"... ble sinnsykt bra!!! fikk en flott bursdagskake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå