raynik Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Hvordan i helvete har du fått bygge det? Ingen hus på tomta? Må ha kostet typ 1,7 mill å bygge eller no.. Har selvsagt hus på tomta. Gikk veldig greit med byggetillatelse og slikt, men må ha autorisert byggmester som setter opp, samt an del papirer osv som må på plass.kostet ca 25000 før jeg kunne starte... Er 100km innredet i andre etg. Så koster nok litt mer enn 1,7 ja..hehe men er veldig fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hvis du har innredet 100 kilometer! Da skjønner jeg det ble dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Hehe ..kvadratmeter skulle d stå...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hvordan i helvete har du fått bygge det? Ingen hus på tomta? Må ha kostet typ 1,7 mill å bygge eller no.. Har selvsagt hus på tomta. Gikk veldig greit med byggetillatelse og slikt, men må ha autorisert byggmester som setter opp, samt an del papirer osv som må på plass.kostet ca 25000 før jeg kunne starte... Er 100km innredet i andre etg. Så koster nok litt mer enn 1,7 ja..hehe men er veldig fornøyd med resultatet. Har du seddelpresse du da... Print ut noe spenn til meg a. Vil ha jeg og. Konge med så stor garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Prioriteringene er større enn seddelpressen.hehe... kan jo si at jeg har eldre hus på bøgda..hjelper på en del det..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hehe. Ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Litt bilder av vinterlagringen.... samler på mye rart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Må bare sei de igjen MYKJE flott i den garasja der ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 ja DETTE var garasjen sin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Helt rått, syk garasje med nydelig innhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Årsavgift kongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Endelig har jeg fått tatt litt bilder av gutterommet i 2 etasjen.......bilder taler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Misunnelig på den garasjen der du din heldiggris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 mye fint i garasjen din. bor du på sortland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Jeg har vært på sortland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå