Dr_S Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Blir bra mekkeplass det her, men så ut som bra øde plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 rett å slett helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 er en øde plass ja .. langt på bygdelandet. Helt perfekt i mine øyne.. renger ikke bo i boligfelt eller tettbebygd strøk. har ingen naboer som klager å syter heller da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hvorfor er det brukt bare noen innvendige gipsplater? Kan svare på dette; da det er brukt GU-gips, altså utvendige gipsplater som brukes til vindsperre/avstiving/brann. Tåler fuktighet bedre enn standard innvendig gips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 da er det bare å dryle på SU-tak så er det tett! Hva skal du kle ytterveggene med? Når bygget er tett så er det tradisjon enkelte steder å utføre en "kranseskål", dvs sette et fugleskremsel på taket og ta seg en sterk en;) Ofte får byggelaget en flaske konjakk, det er på denne måten mange byggmestere fyller opp barskapet sitt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Og får de ikke (det vi kaller) kranselag så blir det hengmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 Skal kles med borkledning. taket blir decra. tror det blir bra dette, skal inn noen fler vinduer og diverse i 2 etasjen. planen er at det skal se ut som en bolig og ikke ett stykt verkstedbygg. blir nok ett fugleskremsel og en sterken når jeg kommer hjem etter helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Hvorfor er det brukt bare noen innvendige gipsplater? Kan svare på dette; da det er brukt GU-gips, altså utvendige gipsplater som brukes til vindsperre/avstiving/brann. Tåler fuktighet bedre enn standard innvendig gips. Regna nesten med det, men jeg har vare vært borti den brune utvendig gipsen. Og aldri brukt den gråe utvendig.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 da har vi hatt mønsåsdram eller kranselag eller hva det nå heter. taket er kommet på, vinduene satt inn og nå mangler bare bordkleeing og montering av porter så er det utvendige ferdig...... garasjedelen skal klees med plater før porter monteres. Legger ved noen stemnings bilder. tror dette blir bra når det blir ferdig! bmwen under regnbuen ett lite knippe av plassens bilpark Allerede i gang med skruing på japsebil. 2 etasje, yttervegger er issolert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Djævelsk bra garasjehus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 heilt grett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Dette er så jævlig drømmegarasje at jeg ikke kan få sagt det med passende ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Dette er så jævlig drømmegarasje at jeg ikke kan få sagt det med passende ord. Så jævlig enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 sykt fett! bestemmt deg hva du skal behandle gulvet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Har vel sikkert kroner nok til å dekke gulvet med marmor-stein hehe Neida, for å være ærlig, så syns jeg et skikkelig "kælle-værste" skal ha ekte betonggulv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå