hare4 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Kan få tak i en 3000W pioneer 12" sub. Noen som vet hvilken forsterker som passer og klarer å drive den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 tror forsterkeren holder til 2 sånne subber. og hvor bra det vil spille er vel alt etter hvordan kassen blir. sikkert greit nok. men tviler det er noe extremt hvis det er det du er ute etter. nå vet jeg ikke hvordan kvaliteten på dette er mn jeg kan ivertfall råde å kjøpe kvalitet hvis du skal kjøre det hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 kassen er avgjørende ja, men det er kansje ikke "verdens" beste subber men tipper det kommer til og trøkkke litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind F Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Har du bruk for forsterkerer så kan du få to pioneer mono av meg veldig billig! disse to sammen passer veldig bra til den subben du nevner Forsterkerene er nesten helt nye, bare testet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jeg har en pioneer 3000 watter og er storfornøyd den driver jeg med en phoenix gold mps 2500 og har mer en nokk kraft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Min erfaring med Pioneer er at wattstemplingen demmes er noe forbanna tull. De har sin egen måte å måle watt på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 jeg har to slike suber i min bil, spilte 142,8db, så at de funker skal være sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvordan merkes wattstemplingen på pioneer, leverer de ikke fult med watt, eller hva mener du vegar????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Min erfaring er at de er litt tung drevet.. må ha mye effekt på forsterkeren får å kjøre de fult... Men de spiller bra!! det er det ingen tvil om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå