jolly Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Advarselen gjelder følgende : Forumet er skremmende vanedannende , og det bør vurderes om det skal opprettes en "hjelpegruppe" for de som er i samme bås som jeg i forhold til sin avhengighet vedr.bruk av dette forum. Må , bare må innom her et par ganger på formiddag ! Må , bare må innom her et par ganger om ettermiddagen ! Alt for ofte om kveldene ! Kjerringa truer med at vi skal kjøpe Opel !!! For de har ikke forum for opel og det finnes ikke entusiaster for bilmerket...... Skjønner dere ?? Må ha hjelp snarest ! Hjelp......hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Kan vel hende spøken var litt for komplisert. Beklager. Men......bra forum med bra kvalitet som gjør at en bare må innom her avogtil. (for ofte) Skryt til de som administrerer og vedlikeholder og bruker fritiden sin til dette ! Det var vel budskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er du ikke fast på http://www.opelmotorsport.com/ altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 har samme syka jeg da, bare må innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 He he, skjønner. Blitt litt Bimmoman du da Fyll opp tanken og kjør deg lange turer, det er absolutt beste medisin mot dette fenomenet. NB! Gjelder kun bruk av medisin, merket BMW, andre produsenter kan ha motvirkende effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 heroin for bmwfolket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hehe, jeg må si meg helt enig. og for min del som ikke får se bilen min igjen før i desember, og har ikke sett den siden august gjør faktisk denne siden savnet litt mindre. får liksom nesten min "daglige dose" Bmw alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hehe har samme problemet, greit å ha jobb som man har tilgang og mulighet til Bimmers hele dagen-)..... fikk akkurat ett bilde fra en kammerat, bra tima...Only Jesus can save you!!! Stor skrift på en bil parkert utenfor døra på butikken til kondomeriet som han driver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 om gunnar kunne sett hvor lenge jeg er logget inn hver dag ville jeg mest sansynlig detti av stolen. har et bimmers.no vindu oppe fra jeg kommer på jobb til jeg går. Vurderer å sperre nettadressen en liten periode:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Opererer alltid med flere vinduer oppe i IE, og første til venstre er alltid bimmers! Viktig å få med seg alle tråder Er dataen på er bimmers.no oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hehe har samme problemet, greit å ha jobb som man har tilgang og mulighet til Bimmers hele dagen-)..... fikk akkurat ett bilde fra en kammerat, bra tima...Only Jesus can save you!!!Stor skrift på en bil parkert utenfor døra på butikken til kondomeriet som han driver... Det bilde må du legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hoho, kjenner meg kraftig igjen her Var nettopp en uke i england, hva var det første jeg gjorde når jeg kom inn døra? Fyrte opp bimmers for å sjekke hva som skjer i bimmerverden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hahahah.. har vell ikke følt meg truffet så godt før er innom 3-4 kanskje 5 ganger til dagen. eneste jeg savner litt er mer kommentarer på prosjekt-trådene (vet jeg er sløv selv) Ser postene er blitt åpnet alt fra 1000 til 10.000.. men som oftes er det bare 4-5 sider med komentarer. ellers bra forum.. god respons på teknisk avdelingen. og lite tulleposting utenom "offisiell tulletråden". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ofte her Er her hele tiden.. Får jeg ikke min dose Bimmers er det takk og farvel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå