Gå til innhold

Advarsel.......!

jolly
 Share

Anbefalte innlegg

Advarselen gjelder følgende :

Forumet er skremmende vanedannende , og det bør vurderes om det skal opprettes en "hjelpegruppe" for de som er i samme bås som jeg i forhold til sin avhengighet vedr.bruk av dette forum.

Må , bare må innom her et par ganger på formiddag !

Må , bare må innom her et par ganger om ettermiddagen !

Alt for ofte om kveldene !

Kjerringa truer med at vi skal kjøpe Opel !!!

For de har ikke forum for opel og det finnes ikke entusiaster for bilmerket......

Skjønner dere ?? Må ha hjelp snarest !

Hjelp......hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende spøken var litt for komplisert. Beklager.

Men......bra forum med bra kvalitet som gjør at en bare må innom her avogtil. (for ofte)

Skryt til de som administrerer og vedlikeholder og bruker fritiden sin til dette !

Det var vel budskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har samme problemet, greit å ha jobb som man har tilgang og mulighet til Bimmers hele dagen-)..... fikk akkurat ett bilde fra en kammerat, bra tima...Only Jesus can save you!!!

Stor skrift på en bil parkert utenfor døra på butikken til kondomeriet som han driver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om gunnar kunne sett hvor lenge jeg er logget inn hver dag ville jeg mest sansynlig detti av stolen. har et bimmers.no vindu oppe fra jeg kommer på jobb til jeg går. Vurderer å sperre nettadressen en liten periode:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har samme problemet, greit å ha jobb som man har tilgang og mulighet til Bimmers hele dagen-)..... fikk akkurat ett bilde fra en kammerat, bra tima...Only Jesus can save you!!!

Stor skrift på en bil parkert utenfor døra på butikken til kondomeriet som han driver...

Det bilde må du legge ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahah.. har vell ikke følt meg truffet så godt før :D

er innom 3-4 kanskje 5 ganger til dagen. :)

eneste jeg savner litt er mer kommentarer på prosjekt-trådene (vet jeg er sløv selv)

Ser postene er blitt åpnet alt fra 1000 til 10.000.. men som oftes er det bare 4-5 sider med komentarer.

ellers bra forum.. god respons på teknisk avdelingen. og lite tulleposting utenom "offisiell tulletråden". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...