Gå til innhold

Bimmertreff i krsand 10 Nov kl 15.00! Liste og opplegg s12!!

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg kan forklare nicket hans: HAN LUKTER DRIT:d

kIIIIIIIIIIIM

OG det sier du KIM :P

vær gang jeg er hos deg lukter det jo gammal ræv langvei :P

Skrevet
hehe dirtydick....kommer ikke over det nicket ditt :) åssen i heita kom du på det? følte deg skikkelig skitten en dag eller noe sånn? :wink:

Hehe vet rett å slett ikke! hatt det nicket siden Hmm 7-8 klasse :P

så har bare blitt sånn hehe! ja veit må vel få bytta ! rimelig barnslig :lol::lol:

Skrevet
billigere å sveise, mer morro også!

hvertfall om sommeren

Hvis du sveiser så har du ikke en diff lenger...

Diffbrems på vinteren er et must på BMW.. Fermkomeligheten blir myyyyyye bedre.

En diffbrems viker på den måten at jo mere krefter man får ned i bakken jo mere vil den sperre. Hvis begge dekka henger i lufta så sperrer den ingenting og hvis man kjører på speil is så sperre den også nesten ingenting. En lamellditt må ha forspenning for at den skal kunne sperre. BMW leverte kun 25% sperrevirkning på lamelldiffene sine.

Skrevet

hehe bilen til hyggis dette her? :)

btw da var vinterdekka på :( nå ser ikke bilen så bra ut lenger hehe. :cry: men en liten detalje, er det vanelig at piggdekka bråker såpass at det overdøver lyden fra motoren? for de bråkte noe helt vilt!

irriterende som faen, men helvete jeg vet ikke hvor mye det skal bråke. kjørte piggfritt før jeg :)

Skrevet

pleier vel å bråke litt ja... men ikke noe så veldig... skal kunne klare å høre motoren uten problemer, men det er bare å spinne litt slik at piggene forsvinner, så bråker det ikke lenger ;-)

Skrevet
pleier vel å bråke litt ja... men ikke noe så veldig... skal kunne klare å høre motoren uten problemer, men det er bare å spinne litt slik at piggene forsvinner, så bråker det ikke lenger ;-)

Ja det vet jeg alt om ! :D Haha.. Ikke mange pigger igjen i dekka mine nå! :P De som var helt nye å (A) Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...