Dirty Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Jeg kan forklare nicket hans: HAN LUKTER DRIT:dkIIIIIIIIIIIM OG det sier du KIM vær gang jeg er hos deg lukter det jo gammal ræv langvei
Dirty Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 hehe dirtydick....kommer ikke over det nicket ditt åssen i heita kom du på det? følte deg skikkelig skitten en dag eller noe sånn? Hehe vet rett å slett ikke! hatt det nicket siden Hmm 7-8 klasse så har bare blitt sånn hehe! ja veit må vel få bytta ! rimelig barnslig
Øyvind L. Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 billigere å sveise, mer morro også!hvertfall om sommeren Hvis du sveiser så har du ikke en diff lenger... Diffbrems på vinteren er et must på BMW.. Fermkomeligheten blir myyyyyye bedre. En diffbrems viker på den måten at jo mere krefter man får ned i bakken jo mere vil den sperre. Hvis begge dekka henger i lufta så sperrer den ingenting og hvis man kjører på speil is så sperre den også nesten ingenting. En lamellditt må ha forspenning for at den skal kunne sperre. BMW leverte kun 25% sperrevirkning på lamelldiffene sine.
kazynor Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 hehe bilen til hyggis dette her? btw da var vinterdekka på nå ser ikke bilen så bra ut lenger hehe. men en liten detalje, er det vanelig at piggdekka bråker såpass at det overdøver lyden fra motoren? for de bråkte noe helt vilt! irriterende som faen, men helvete jeg vet ikke hvor mye det skal bråke. kjørte piggfritt før jeg
///Mysild Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 pleier vel å bråke litt ja... men ikke noe så veldig... skal kunne klare å høre motoren uten problemer, men det er bare å spinne litt slik at piggene forsvinner, så bråker det ikke lenger
marararius Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 pleier vel å bråke litt ja... men ikke noe så veldig... skal kunne klare å høre motoren uten problemer, men det er bare å spinne litt slik at piggene forsvinner, så bråker det ikke lenger Ja det vet jeg alt om ! Haha.. Ikke mange pigger igjen i dekka mine nå! De som var helt nye å (A) Haha.
///Mysild Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 jeg også... hadde helt nye, og etter 2 måneder var det 10 pigger i det ene og 15 eller no i det andre... men det var verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå