///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hmmm.... jeg skal jobbe hehe... men det er sikkert en del uteliv
marararius Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Ja da får vi se Vi skal vel klare å finne noe liv en eller annen plass ;D
Ad|oS Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Er oppe i 95% sikkerhet at jeg skal være her i helgen nå hehe Så da blir det nok en tur bort på treffet. Hmmm, skulle bare klart å fått med meg noen...
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hmmm... du kan ta med meg, så kan jeg ta med de jeg kjenner... hehe.....
kazynor Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 tenkte jeg skulle ta med digital filkamera på turen, så kan vi ta noen opptak. har ikke sånn minnebrikke til å ta bilder på da
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 jeg tar med kamera kan også filme litt... hvis du ikke har, så er det jo ikke dumt å kjøpe? el?
kazynor Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 nei er jo bare å kjøpe, men men....money money moneey, moooneyyy!
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 koster vel ikke allverdens det da? har du råd til bensin fram og tilbake til krsand, så har du vel råd til et minnekort? men hva vet vel jeg jeg kan ta bilder i hvertfall gleder meg til dette
Ad|oS Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Har et 1GB SD minnekort tilsalgs hvis du er interessert hehe Er det raskeste til Lexar, bra kvalitet! Tar med med digital speilrefleks hvis jeg kommer :wikn:
kazynor Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 hehe du får huske å rense det for "snusk" før du tar det med da
///Mysild Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 adios: hvis!?!? det er ikke noe hvis her i gården hehe... snusk er koselig
marararius Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Ja, jeg tar med kamera jeg også ! Gleder meg skikkelig.. Hehe.. Det må bli rått
Ad|oS Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 For å være ærlig så er det desverre lite snusk på de minnekortene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå