Gå til innhold

Bimmertreff i krsand 10 Nov kl 15.00! Liste og opplegg s12!!

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her er lokalkunnskapene gode ser jeg :) Dominer litt mer da; hva er det billigste overnattingsalternativet i kristiansand? Har ikke funnet på nettet til under 1000 kr, er det ikke noe billigere? :P Tenker på både 2 og 3 mannsrom (ingen spekuleringer, takk :roll::P )

Skrevet

ja, blir nok det beste det ;-) legge plusspolen fra batteriet rett på karosseriet og ta vekk minus ;-) så når noen tar på bilen får de seg en overraskelse... bare å lage en hurtigkobling inni bilen ;-)

Skrevet

Skulle ikke du ha med deg noen venninner marararius, å du har jo me deg dama mysild, så tar jo ikke sjansen på at andre skal overnatte hos meg :wink::lol:

Ligger vel et motell nede ved jernbanen, rett under broa inn til byen. Koster vel ikke så mye der etter det jeg kan huske

Skrevet
Skulle ikke du ha med deg noen venninner marararius, å du har jo me deg dama mysild, så tar jo ikke sjansen på at andre skal overnatte hos meg :wink::lol:

Ligger vel et motell nede ved jernbanen, rett under broa inn til byen. Koster vel ikke så mye der etter det jeg kan huske

Det er det brakkegreiene jeg snakka om det. Men ikke noe å dra med lokalrips på da.

Skrevet

heheh... lokalkunnskaper burde man jo ha etter over 20 år her ;-)

brakkemotellet er flott :-) med utsikt ut til bilene har dere også ;-)

hahahah... lokalrips ;-) den var ny :-P

jeg skal nok hjem å sove godt i egen seng jeg da, men takk for tilbudet adios :-P

:-)

Skrevet

Okei, har kikka litt og fant siden referert til blant annet. Jeg tipper med stor sikkerhet at vi går for hotell (enten det blir der eller andre plasser), godt mulig at vi har med oss et par til kompiser da :P

Mye tryggere, bedre og mer behagelig enn en bil, selv om det ikke er store greiene :P

Skrevet
heheh... lokalkunnskaper burde man jo ha etter over 20 år her ;-)

brakkemotellet er flott :-) med utsikt ut til bilene har dere også ;-)

hahahah... lokalrips ;-) den var ny :-P

jeg skal nok hjem å sove godt i egen seng jeg da, men takk for tilbudet adios :-P

:-)

Det var ikke DEG men DAMA di han siktet til din tulling!!! hahahaha...Samt venninene til marararius 8) Sweet dreams til deg om dem Adios, og godnatt enn så lenge :P Heheh, nice one, mysild=EID :D

Skrevet

jeg "valgte" å se på det på en annen måte ;-) tror ikke dama til adios hadde blitt så fornøyd hadde ho hørt det :-P hehe...

du får ta med deg frøken høyre du da hyggemeister ;-) pwnd! :-P

Skrevet

Hehe, jeg vet ikke enda hva som skjer jeg, er hvertfall 2 kamerater som skal være med. Har vært litt frem og tilbake nå.. Men men.. Men han ene er ikke 18 da, så da blir det jo litt vanskelig for han å reise på byen også, men det finner vi vel ut av.. :)

Skrevet

ja han kompisen min er ikke 18 han heller, så vet ikke hor mye "festing" det blir på meg heller hehe. men blr nok med til byen for å ha det litt sosialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...