Gå til innhold

Bimmertreff i krsand 10 Nov kl 15.00! Liste og opplegg s12!!

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Les igjennom folkens! :)

Ok, nå prøver jeg å komme meg en ny/komplett liste over bekreftede personer og personer med forbehold som jeg har hørt fra:

Bekrefta biler:

Meg selv = 1 e36 318i. Regner med 2-4 passasjerer.

Mysild = Kommer med e36 320i og dame

Kamerat av Mysild = Kommer med e30 325 M-tech II

Kazynor = Kommer med e36 320i

DirtyDicky = Kommer med e36 coupe

TSL = Kommer som passasjer i Maxie sin bil (vet fortsatt ikke hvem maxie er :P )

I tilegg er 3 av 4 av mysilds kamerater sikre:

en kamerat = 320i sedan e36

en kamerat = 325i coupe e36 amerikansk utgave

en kamerat = 320i sedan e36 97 modell veldig strøke

en kamerat = 318is coupe e36 ny akkert, full m-tech + sikkert spinnedekk

= 9 bekrefta biler + uvisst antall passasjer

Med forbehold:

En kamerat av meg = e36 318

Ad|oS = e36 320, lite forbehold om jobb

Rabies = e36 316, om han ikke er på jobb den dagen

Vegsir = e34 535iA "Får prøve å ta meg en tur"

RobertN = e36 320i, er redd det krasjer med telefonvakt

Zephyr23 = e21 316, håper skaden er fikset til da

= 7 ubekrefta biler + uvisst antall passasjerer.

Fra den første tråden som kazynor startet ang sørlandstreff http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ff&start=0, er det flere som vi ikke har hørt et pip fra - gi lyd dere som var "såååå med om noen ønsket å ta initiativ" da...

Fra dere andre som ikke er bekrefta, tar jeg/vi selfølgelig imot en lyd om dere kommer (eller ikke) når dere vet noe mer :)

Ellers tenkte jeg vi etter hvert kunne diskutere litt happenings; jeg har som tidligere nevnt ikke vært med på noe lignende, så håper kanskje andre kan hjelpe litt :)

Tenkte for eksempel om det var noen som kunne tenke seg å prøve ut nattelivet i kristiandsand på kvelden eller om alle reiser hjem tidlige, en eventuell felles bespisning (spise noe på stedet eller kjøre i rekke ut til en plass for eksempel?) Hadde vært rimelig kult? :P

Ellers en individuell oppfordring til vegsir (og alle andre med annet enn 3-serie) om å stille, da det begynte å bli merkelig mange 3-serier her :D Uten vegsir kan vi etter denne listen faktisk kalle det ett 3-serie-treff xD

Skrevet

hahhahahahahahhaha...

kanonbra :-) jeg kan sende en pm til alle de som har skrevet på kazy tråden og spørre om ikke de er interresert... skader vel ikke å spørre!? blir jo greit dette her :-) hmmm... vet ikke hvor mye det er å satse på natteliv :-P haha... men det er jo pizzaplasser rundtforbi :-)

og sist men ikke minst Mcdrive :-P

Skrevet

faen mann... ikke ødelegg for meg nå. nå hadde jeg jo den perfekte unskyldningen for å ikke bli ydmyket av hygg jo. hehe. har du ikke sett elling? ''TEFTINGEN ER LØS!''

Skrevet

Finner nok en løsning. Vet ikke helt hvor rå en 316i KAN høres ut. Men hyggmaister har jo 318 med filter og effektanlegg da. (Kjedelig for meg...) Men til å være en 1.6 kan den faktisk høres litt sinna ut bare turtallet blir høyt nok.

Skrevet

hehe... ja, du gjør nok det ;-)

enb yaris 1.0 kan også høres hissig ut på høyt nok turtall ;-) hehe... nei da... men det blir bra dette... kan jo bli noen biler i hvertfall... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...