kazynor Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 virker som om jeg kanskje tar med meg en kompis fra k.sand og jeg...
///Mysild Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 topp btw, noen som vet hva vi skal gjøre? bare stå å snakke i en times tid og så stikke hvert til vårt? el?
marararius Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 topp btw, noen som vet hva vi skal gjøre? bare stå å snakke i en times tid og så stikke hvert til vårt? el? Nei faen Må finne på noe mer enn å stå å snakke 1 time, om jeg skal bruke et par timer på å komme meg ned!
///Mysild Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 ja, det er jo det jeg tenker på liksom... kan jo seff kjøre litt og sånt, men kanskje vi får finne det ut der ute... se litt på været (overskyet, sol) og ta det derfra... alle stikker ned på snadderen og kjøper mat, eller om vi går inn på peppes eller noe, må i hvertfall være der vi kan se bilen fra trygg avstand hehe... noen som har noen idèer?
Hyggmaister Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Heihei, da var jeg tilbake Et slags program må vi hive ut, men først må jeg få litt søvn etter mange søvnløse timer på toget Sleng på ideer folkens! Jeg har allerede ytret en tanke om å kanskje inspisere kvaliteten på de sørlandske "rekene" ut på kvelden. (??) Men time will show, skal prøve å gjøre noen små updates i morgen
Rabies Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Faen mann... hvorfor tar du tog når du har bmw? Nekter å ta tog jeg=) har vel strekt meg til å ta buss 2 eller 3 ganger siden jeg fikk lappen men bare når jeg ikke har hatt bil tilgjengelig.... Eneste gangen jeg har tatt tog var for å hente bilen min.
Dirty Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 tar med meg et par venner + biler! så ser vi om det blir noe spinning!
marararius Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Detta blir rått da Jeg har fått med et par kamerater, og så kanskje det kommer noen venninner også. Fra Stavanger da.. Hmm Spinning blir det kanskje litt av ;P Gleder meg hvertfall
kazynor Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 nå er jeg ikke helt med på hva du mener med "reker" hehe
kazynor Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 ahahahahhahahha....nei skjønner den fortsatt ikke...
///Mysild Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 er du skikkelig uheldig kan det være du får reke i lake
kazynor Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 hehe kan vi ikke bytte emne til noe som ikke inneholder skalldyr?
Hyggmaister Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Liker du ikke reker kazynor? Men nå er det kveldstid for meg, må prøve å få opp en bitteliten update med et slags program kanskje imorgen ettermiddag Dere andre får fortsatt bare komme med forslag om det skulle være noen ønsker, alle (seriøse) forslag må jo tas med. BS kan brenne Gudd nait, lad opp til helga folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå