knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva tenker somme på??? Ødelegge en M5 på den måten? http://www.andalsnes-avis.no/article/20 ... 25002/1017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hehe, rart at folk risikerer fengselsstraff for noe de kunne blitt tatt for på en rutinekontroll? De burde isåfall hatt ett lik i bagasjerommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Herregud! Mange idioter rundt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Tullinger!! But look on the bright side: får den bilen sikkert billigt nå,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva tenker somme på???Ødelegge en M5 på den måten? http://www.andalsnes-avis.no/article/20 ... 25002/1017 Ikke bra nei, tenker de angrer i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schviiin Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 idioti, ret og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ved påkjøringen til E-136 fra Hovde, endte den ville ferden til to raumaungdommer med politiet på jul. Norsk journalistikk på sitt beste... Men til tema: Ser ikke poenget med å forsøke å stikke av fra politiet? Problemene blir ikke akkurat mindre ved en slik handling. Stopp, og ta straffen for det man har gjort som en mann og ikke utsett andre for fare, er min mening..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Skummelt! Jeg tror det var denne bilen som tullkjørte i sentrum idag. Aldri sett bilen før, så sjåføren må være fersk. Jeg reagerte også på at han kjørte med ryggelys. Farlige mange BMW'er som kjører sine siste turer i Rauma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ser ikke poenget med å forsøke å stikke av fra politiet? Problemene blir ikke akkurat mindre ved en slik handling. Stopp, og ta straffen for det man har gjort som en mann og ikke utsett andre for fare, er min mening..... Så sykt enig i denne posten, tragisk sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Tullinger!! But look on the bright side: får den bilen sikkert billigt nå,hehe.. akuratt det jeg å tenkte kom gjerne med kontakt info til eiern sånn atte jeg kan kjøpe billigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Han fekk lappen for ei uke sida.. sende oppover ny hardykobling og mellomakslingopplagring på tirsdag etter han sleit ut det i helga.. grunnen til han stoppa var vel berre at prøveskilta var utgått for to dager siden, Hadde vert lurere og stoppa og fått ei lita bot ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 ikke stoppa skulle der stå ja-.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Tydeligvis litt for fersk han her ja. Skal ikke så store skills til for å klare å stikke av med en sånn bil da(med tanke på åssen de fleste norske politibiler er). Syns en hvilken som helst overtredelse er verdt å stikke av for jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Farlige mange BMW'er som kjører sine siste turer i Rauma... Farlig mange biler generelt som kjører sine siste turer i Rauma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå