Gå til innhold

Biltema verktøy

tomasb
 Share

Anbefalte innlegg

Løp og kjøp, dette skapet er heilt topp, har dette selv og vurderer å kjøpe ett skap til nå.

Hvis du har ett og det er helt topp, hvorfor kjøpe et til? :lol:

Kan man noen gang få nok skikkelig verktøy??? + at der er masse nytt verktøy som jeg har bruk for i dette sette som ikke var med i det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drømmen er å få innredet med Facom, men det koster vel ca. samme som en ny E91 med utstyr :wink:

Jeg er rimelig fornøyd med TengTools og drømmer litt om dette skapet:

FB12239.JPG

1001 deler og prisen er vel rundt omkring 20.000+moms idag tror jeg.

Det lokale bilverkstedet har et slikt skap... Har fått benyttet meg av det ved flere anledninger, et svært komplett verktøysett.

Har sett det på tilbud mange ganger, laveste prisen som jeg har sett er 19000inkl. moms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, man kan jo ikke kjøpe verktøy på biltema da. det er totalt bortkastet. jeg måtte handle der i et "nødstilfelle" siden jeg ikke fant mine fjærklemmer, og etter en lett ombygging ble de jo nesten brukbare. ;)

den originale konstruksjonen er jo helt idiotisk.

nei. er det noe man IKKE skal spare penger på er det verktøy. jeg kjøper kun med livstidsgaranti, som bacho og nevte Tengtools.

og et slikt skap kunne jeg godt tenkt meg. hadde et sånt på min forrige jobb. kjekt som juling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, noe drit det verktøyet som er på Biltema! Tenk så frustrerende når du har kjøpt et verktøy hos Biltema for å få fikset en ting, og når du er i gang med fiksingen, så går det i stykker! :shock: Da må du ut av arbeidsklærne, tilbake til Biltema og klage, og så kjøpe nytt verktøy (en annen plass), så tilbake til garasjen, på med arbeidsklærne igjen, og så er du i gang, igjen! Uff! Frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det 10års garanti verktøyet du får på biltema er helt ok jeg.

men det uten er bare søppel men..

syntes det er helt ok jeg også greit har gått noen skraller men har fått ny på garantien;)

Ja, men hjelper liksom så lite når du står der med krast skralle og div deler i fillebitar... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en god del Biltema verktøy med 10 års garanti, og er godt fornøyd med skrallesettet og leddnøklene. Fastnøklene er jo forsovidt greie de også, men de er noe grove og klompete som fører til problemer på trange plasser.. Så derfor kjøpte jeg meg noen Bacho fastnøkler som er smalere og lettere.

Ellers er alt av bits fra Biltema bare å glemme, skrap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt Biltema-verktøy, som begynner å bli ganske gammelt, men som faktisk har holdt veldig bra etter mye og til tider hard bruk.

I verkstedet hjemme har faren min et Facom verktøyskap, og det er helt suverent!

Jeg har selv kjøpt med TengTools som jeg bruker på jobben.

Skapet med 1001 deler + luftverktøy og diverse jeg har kjøp i ettertid.

Har ødelagt en del torx og umbraco, selv bare med håndmakt..

Bruk muttertrekker og de vries sund med en gang.. :roll:

Var fabrikasjonsfeil på 1/2" skralle og 1/4" skralle, var ikke brukelig da jeg fikk dem.

Tok temmelig lang tid å få nytt. 1/2" skralla fikk jeg ny etter en uke eller to, men 1/4" skralla venta jeg nermere et halvt år på!! mekonomen som jeg kjøpte gjennom klarte ikke å skaffe nytt, så til slutt ble det vel til at jeg fikk en ny skralle fra et lite sett, som de selger løst.

Så ikke veldig begeistret over hvor raskt man får nytt verktøy om noe skulle ryke.. men piper og bits og slike ting har gått kjapt.

Det som er fint med skapet der, er at man kan innrede slik man vil, og det finnes mange løs-sett man kan smette inn om man ønsker.

Jeg har også 2 magnethyller og et sideskap i tillegg, for å få plass til enda litt extra :)

Men hadde man virkelig gått inn for det, så hadde et Snap-On skap stått der i stedet, da har man hatt redskap som holder i evigheter!

(Følgelig gjeldslave i evigheter:P)

Kamasa er også et bra merke.

Når det gjelder redskap går pris og garanti-tid hånd i hånd med kvalitet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker verktøy av anerkjente merker med livstidsgaranti på jobb, men hjemme har jeg i hovedsak biltema. Synes håndverktøyet med ti års garanti er helt kurant :)

, men mye av pressverktøyet, therser, spesialverktøy og lign. er laget av dårlig gods og knekker eller bøyes veldig lett ved vanlig bruk :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder verktøy på biltema så er det 10 års garanti verktøyet som gjelder om man skal skru bil(blir noe ødelagt så er det bare å bytte det i nytt)om man kjøper billigverktøyet uten 10 års garanti så kan man jo ikke forvente allverden.Men for all del biltema selger mye dritt også,men er noe som duger også:)

har selv noe verktøy uten 10 års garantien,er ikke så fornøyd med det egentlig men prisen var jo deretter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...