Muren Motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 jeg lo godt av sveiseklemmene som tengtools har i det ca 20000 skapet! pressa blikkskramml! syns å huske fra min pure ungdom att teng-tools var ett billigmerke.. Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 jeg lo godt av sveiseklemmene som tengtools har i det ca 20000 skapet! pressa blikkskramml! syns å huske fra min pure ungdom att teng-tools var ett billigmerke.. Kan det stemme? Lurer på om jeg kanskje har hørt noe av det samme. Uansett,så har jeg skrudd med de blå 10 års garanti settene fra biltema i 6-7 år nå,og har ennå ikke ødelagt noen ting. Tror verktøyets holdbarhet har en del å si på bruker også. Derimot har jeg et verktøysett fra ironside,som ikke helt har holdt mål.1 forlanger som gikk dukken(min skyld),og en umbrako bits som tok kvelden,og den ble bare brukt på normal måte. På forrige jobben brukte vi mye merke verktøy,og der var det mange skralle nøkkler som gikk til h***ete.Der hadde vi mye tengtools og mye bacho verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg bruker biltema verktøy til mye skruing,og har bare god erfaring,har blitt bedre kvalitet på det de siste årene,er enig av fjærklemmene ikke er bra fordi bøyen på dem er feil vei,hadde de stått motsatt hadde klemmene vært perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Mye billig verktøy som kan være meget bra, er fornøyd med det Biltema verktøy jeg har kjøpt .Jeg har også hørt at det kun er 5-6 fabrikker i VERDEN som produserer piper . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Vi har slikt TengTools-skap her på jobb. Hjemme har jeg stort sett bare Biltema sitt verktøy med 10 års garanti. Har sjelden merket noe forskjell på det og TengTools.. Kraftpipene i TT-settet er veldig romme.. Kan heller ikke tenke meg at det så voldsomt forskjell på de to produktene egentlig, og som jeg nevner over, jeg er stort sett fornøyd Når det gjelder Facom så er vel de meg bekjent fortsatt eier av bl.a sitt "billigmerke" Bacho m.fl. Fikk også en demonstrasjon av deres verktøy spesiallaget for F1 og flyindustri. Eks. 1stk 10mm fatnøkkel til kjekke kr.1600,- Dette settet var da laget av Titan, og garanterte ikke å gi avleiringer. Temmelig viktig når man skrur motor Satte også en av våre egne muttrer i en skrustikke, skrudde en syrefast bolt gjennom til den buttet, satte på 13mm nøkkelen og ett kraftig rør som forlenger på denne igjen, og dro av huet, ikke ett merke på nøkkelen, og mest imponerende, absolutt ingen antydning til merker etter nøkkelen i bolthodet. Det er rått!!! Men det blir med drømmen, jeg gleder meg til Biltema åpner sine drøye 6000kvm her i Kristiansund i Januar Her er forresten innholdet i TangTools skapet, for de som ikke har sett dette. Tror faktisk man skal slite litt med å finne dette sortimanget inkl skap for samme pris med 10års garanti. Merk også at skapet også leveres med mindre innhold, og til en bittelitt mindre pris. At det er mindre innhold er de ikke akkurat så flinke til å markedsføre, prisen derimot...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 jeg lo godt av sveiseklemmene som tengtools har i det ca 20000 skapet! pressa blikkskramml! syns å huske fra min pure ungdom att teng-tools var ett billigmerke.. Kan det stemme? Lurer på om jeg kanskje har hørt noe av det samme. Uansett,så har jeg skrudd med de blå 10 års garanti settene fra biltema i 6-7 år nå,og har ennå ikke ødelagt noen ting. Tror verktøyets holdbarhet har en del å si på bruker også. Derimot har jeg et verktøysett fra ironside,som ikke helt har holdt mål.1 forlanger som gikk dukken(min skyld),og en umbrako bits som tok kvelden,og den ble bare brukt på normal måte. På forrige jobben brukte vi mye merke verktøy,og der var det mange skralle nøkkler som gikk til h***ete.Der hadde vi mye tengtools og mye bacho verktøy. Ironside er jeg godt fornøyd med. Fikk en alukoffert med verktøy for en jobb jeg gjorde for 2 år siden. Siden har jeg hatt den med meg rundt, og den holder til det meste. Klarte å knekke 14 pipa når vi lå 2 stykker og dro bolter på en Man lastebil med ca 2,5 m rør og full kraft... Har brukt mye lufthammer på pipene og de holder godt. Skrallene har hatt en tendens til å ruste fordi verktøyet blir fuktig i den kofferten, men går å smøre. Kofferten kostet ca 3-4000, men han som kjøpte den fikk den for ca 1800 på tilbud. Har ellers erfaring med mange fabrikanter, men ikke funnet en hvor alt verktøy er like bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå