todleif Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Eg har 4 stk 15" stålfelger til e34 som gis vekk. (ellers blir dei kasta) Har og bmw hjulkapsler som følger med. Det står nokre gamle piggdekk uten pigger på dei no. (har brukt dei i sommar) Kan treffes på 950 82 047 og på forumet her
Stonescream Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Er hjulkapslane fine? Originale bmw kapslar, eller rett frå biltema? Har lekre stålfelgar eg og, men kapslane er lettare stusselige. I alle fall fleire av dei. Er dine ganske så fine, kunne eg godt tenkt meg dei
todleif Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Det er bmw hjulkapsler (ikkje biltema nei!) Dei har nok vært med bilen ein stund, so dei er nok ikkje akkurat strøkne. Men det kan hende dei er bedre enn dine. Primært er det felgene eg prøver å gi vekk. (men rekner ikkje med noken stor respons!) Viss det er noken som vil ha felgene, kan dei få hjulkapslene med og. Viss ingen vil ha felgene, eller ikkje trenger hjulkapslene i tillegg, kan eg gi vekk berre hjulkapslene. Eg vil nok vente eit par dager før eg gir vekk hjulkapslene (viss det er interesse for dei)
todleif Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 Bumper denne for første og siste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå