conan Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hadde det bare vært så vel ! For da hadde denne vært MIN nå !!!!!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... C&pricemin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ned å prøve imorgen da, he he. Hjelper lite med et spleise lag kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Fy F..n, den var griserååååååååå. Må begynne og pushe dop el no sånt tror jeg. Noen som trenger sprit her??? hehe. Nå har jeg det, vikinglotto... Da har jeg muligheter, sånn 1: dullion ca!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ikke en bil jeg hadde brukt 2 mill på! Så fet er den ikke. Men kunne ha rulla rundt i den selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ikke en bil jeg hadde brukt 2 mill på! Så fet er den ikke. Men kunne ha rulla rundt i den selvfølgelig Enig i den. Jeg hadde heller valgt CL63/SL65 AMG eller en Audi R8. 6serien ser ut som en japse i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Nei Fysj, så faen ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 hadde ikke sagt nei takk til noen av disse bilene for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 så brutal ut den. bare synd de har fucka den opp med å skjære taket av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Fy F..n, den var griserååååååååå. Må begynne og pushe dop el no sånt tror jeg. Skal visst være gode penger i dop. Prøv deg også på hallikvirksomhet og trafficking. Spar sammen litt penger til en buss som du kjører ned til Balticum. Fyll opp bussen med horer og dop og kjør hjem til Moderlandet. Selg dopet så får du råd til M6. En busslast med prostituerte ute på gata burde sikkert dekke forsikringen og bensinforbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Han amerikaneren som er sjefsdesigner hos BMW burde blitt fjernet! Jeg synes bilene han kommer med bare blir styggere og styggere. BMW-konsernet har inntatt doggy-style position for å blidgjøre det amerikanske markedet og resultatet blir elendige designkonsepter og særheter som ikke er vårt kjære bilmerke verdig! Kunne selvfølgelig godt ha tenkt meg en ny M-bil, men det er på grunn av motor og kjøreegenskaper, IKKE utseende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Synes egentlig ikke BMW lager mye fine cab, men coupe derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ganske enig. Både e36 og e46 ser litt flat ut som cab, mens særlig e46 er en meget pen bil som coupe. Har faktisk mest sansen for E30 som cab. Men for all del, en M6 er ikke å forakte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Han amerikaneren som er sjefsdesigner hos BMW burde blitt fjernet! Jeg synes bilene han kommer med bare blir styggere og styggere. BMW-konsernet har inntatt doggy-style position for å blidgjøre det amerikanske markedet og resultatet blir elendige designkonsepter og særheter som ikke er vårt kjære bilmerke verdig! Kunne selvfølgelig godt ha tenkt meg en ny M-bil, men det er på grunn av motor og kjøreegenskaper, IKKE utseende!!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Konge rå den BMW M6 der jah:) prøve satt bak ratte i den for ikke lenge siden. Sikkert en drøm å kjøre med tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Kunne tenkt meg en M6, men jeg hadde nok kjøpt en slik istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå