Gå til innhold

Tenk om min far hadde vært en rik mann...

conan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fy F..n, den var griserååååååååå. Må begynne og pushe dop el no sånt tror jeg.

Skal visst være gode penger i dop. Prøv deg også på hallikvirksomhet og trafficking. Spar sammen litt penger til en buss som du kjører ned til Balticum. Fyll opp bussen med horer og dop og kjør hjem til Moderlandet.

Selg dopet så får du råd til M6. En busslast med prostituerte ute på gata burde sikkert dekke forsikringen og bensinforbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han amerikaneren som er sjefsdesigner hos BMW burde blitt fjernet! Jeg synes bilene han kommer med bare blir styggere og styggere. BMW-konsernet har inntatt doggy-style position for å blidgjøre det amerikanske markedet og resultatet blir elendige designkonsepter og særheter som ikke er vårt kjære bilmerke verdig! Kunne selvfølgelig godt ha tenkt meg en ny M-bil, men det er på grunn av motor og kjøreegenskaper, IKKE utseende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han amerikaneren som er sjefsdesigner hos BMW burde blitt fjernet! Jeg synes bilene han kommer med bare blir styggere og styggere. BMW-konsernet har inntatt doggy-style position for å blidgjøre det amerikanske markedet og resultatet blir elendige designkonsepter og særheter som ikke er vårt kjære bilmerke verdig! Kunne selvfølgelig godt ha tenkt meg en ny M-bil, men det er på grunn av motor og kjøreegenskaper, IKKE utseende!!!

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...