Hanzo/// Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Nå kan det hende at noen har lagt ut en link til denne før, men synest at dere bør få med dere hvor gjennomført en bil kan være. Tror ikke at jeg har sett den front fangeren før heller!! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1655401 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Nydelig bil dette ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hadde arrestert den tvært! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Gjennpmført ??? Vel , det var vel å dra det litt langt synes jeg. Men jeg må vel innrømme å ha sett verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Finnes det kittet til e46??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Finnes det kittet til e46??? Håper da ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Heh.. fatter ikke at folk bruker penger på sånt møl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Tok et lite "sveip" på finn.no og jeg må si at alle jeg fant kjapt av de 1993 modellene som "poppet" opp var mer gjennomført enn denne. Måtte bare overbevise meg selv om at jeg ikke var på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 fytti rakkern gjennomført var vel og ta i vell? æsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 mye flinke bilfolk her i verden må jeg si. lurer på hvor smaken til han som harden bilen der er henn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 mye flinke bilfolk her i verden må jeg si. lurer på hvor smaken til han som harden bilen der er henn jeg I baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Smaken er som baken. Hos enkelte er den fylt opp til randen med dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Smaken er som baken. Hos enkelte er den fylt opp til randen med dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 hørt om ironi? Dere trodde vel ikke at jeg satt her og siklet på den " feite" bilen? Tror dere han fikk 35 lapper for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Du likte den du.....Kjøpte du den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå