Mexos Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Holder på å sette inn el motor til takluken i e36'n min nå. Lurer på hvor jeg kan finne strømuttaket oppe i taket til motoren? Skjekket også sikringsboksen og på sikringsplass nr 1 sto det ingen sikring. må jeg virkelig legge opp nytt el nett til takluka helt fra sikringsboksen? Bilen min har utvidet ledningsnett.
m3e30 Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 du må nok dessverre legge opp ledninger ja... er jo ikke akkuratt mnge ledninger som skal til.
Mexos Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Nei er 2 stk Men er kjipt å dra i taktrekket liksom. Kan jeg ta strøm fra kupelyset? Sjelden man bruker takluka og coupelyset samtidig
Mikke1981 Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Du må ha litt tykkere ledning en den som er på coupelyset ellers for ikke el motoren nok strøm. Må legge opp egen ledning ja.
Mexos Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 selges dette som ledningsnett hos bmw?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå