B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Da var det vel på tide å lage en tråd om bilen min.. TIL SALGS!!! HASTESALG! Kjøpt ny:) 525iA, 2002 mod. Bilen er en Cosmoss Schwartz 1996 mod. 523i med 195.000km på telleren. Den er ikke VELDIG bra utstyrt, men har som de sa hos Jæger "det man trenger av utstyr". El. Vinduer El.speil Handsfree ASC Facelift lykter m/xenon (org Hella) Sportsstoler i skinn Klimaautomatikk Cd-veksler Side.koll puter UTVENDIG: 17" DTM racing felger, skrudde Proffsota vinduer Org. M5 fanger Eisenmann sport eksos, 2*83mm M5 nyrer i chrome Og utover dette har den det som er av standard utstyr. Bilen hadde rullet 183.000 da jeg kjøpte den i vår av en kar her inne. Han hadde hatt Insp 2 på den like før salg, og jeg har hatt den oppe hos Jæger og tatt en diagnosetest. Ingen feil Etter at jeg overtok den har jeg gjort følgende: 4 nye sommerdekk. Michelin Ps2 235/45*17 Montert carbonemblem på panser + alu.ringer rundt instr.panel Byttet dempere, styrestag og klimavifte. Det neste nå blir M5 fanger bak og facelift baklykter. Begynner å bli en del biler som kjører rundt med dette, men jeg mener det er det som passer denne bilen best I tillegg skal den til lakkering neste måned. Må få tatt rusten på bagasjelokket.. Ps. Kameraet er ikke det beste, så kvaliteten blir desverre deretter Edit: Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hei du har en del utstyr det komer vel noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Bilder jah:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Gleder meg til bilder.. Noen som vet hvordan han poster bilder her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Da var bildene på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Alle snakker om denne rusten som er en plage på bagasjelokket. Hvor eksakt er det at denne "pesten" befinner seg og gir utslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 så veldig pen ut den! tror jeg må ut på en røver tokt og rappe de frontlyktene dine ;D og slenge mine på din er det kun bakpotte du har av eisemann eksos, eller er det komplett? lyden er fin tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Rusten er i skjøten ved skiltet. CEJ, jeg ligger våken med balltre under puten i natt Ikke komplett, men lyden er RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Gamle bilen gitt. Fin den, og ser ut som den blir tatt vare på. Hva med noen feite kant felger? Og lyden er grom, husker du kjørte avgårde. Var vel første gang jeg sto på utsiden og hørte bilen etter eksosen var kjørt inn... ble overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Gamle bilen gitt.Fin den, og ser ut som den blir tatt vare på. Hva med noen feite kant felger? Og lyden er grom, husker du kjørte avgårde. Var vel første gang jeg sto på utsiden og hørte bilen etter eksosen var kjørt inn... ble overrasket Hvis du spanderer så Får se hva det blir til sommeren.. Første som skal på er bakfanger. Ja, den blir godt tatt vare på. Håndvask minst en gang i uken, polert den 4 ganger hittil, aldri over 3000Rpm før jeg har kjørt 20min, tatt oljeskift 2 ganger etter jeg kjøpte den..For å nevne noe Ble foresten overrasket selv første gang jeg stod utenfor og hørte. Usansynlig deilig lyd. MYE lyd på lavt turtall, og skikkelig hissig lyd på høyt. Edit: Leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 mye kostet eisemann anlegget da? lyst på det sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Der kom bildene ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 mye kostet eisemann anlegget da? lyst på det sjæl! Du får høre med Geir Anders.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Tenkte jeg skulle oppdatere litt, selvom sjansen for at det er noen andre enn jeg som følger denne tråden er relativt små Har bestillt pedaler, ventilhetter og hånbrekkhåndtak fra GS. Fikk en mail der de hadde tilbud på dette denne uken. (Sikkert flere som har slått til på den?) Endte iallefall opp med pakken fra AC-Schnitzer. Skal bli bra det Bilder kommer samme dag som pakken kommer.. Takk og god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå