PIIIPower Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Noen som veit hva dette innebærer i timer og omstendighet? Må dæsjen av eller kommer jeg til under ifra? jada, motstanden er bytta idag -> ingen reaksjon, men det lukter ikke helt bra hvis jeg har climaen på. Uten den funker ikke varmetrådene bak heller, så hele bilen dogger ned og jeg må kjøre med ett vindu litt oppe.. det er KALD.
bjalle Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Du må fjerne hele overdelen av dashordet ,begynn først med å fjern listene og speedometer så tar du høyre side http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1863 da ser du nok hvordan resten fjernes,har tenkt å gjøre dette selv skal bytte til skinn dashbord,men har ikke tatt meg tid til det ennå,regner med at det tar flere kvelder.
PIIIPower Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 høres ut som veksted jobb... pokker..
PIIIPower Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 omg.. Leste DIY'n, og bare får å fa av litt tar det jo evig lang tid.. Stenshagen bruker vel en uke eller 2 på dette.. Noen som har en e39 kupevifte til overs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå