Gå til innhold

X3 med og uten lakkering helt ned

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Syns X3 er veldig enten eller - noen ser bra ut. Det går en hvit X3 i Tønsbergs-området som er rimelig kul.

Desverre har de noen helt åpenbare ting som ødelegger for totalen.. Knekken på lyktene foran liker jeg blant annet dårlig. Det samme gjelder desverre på 1-serien. X3 og 1erne deler mange av de dårlige trekkene.. :?

Sånn ellers så er X5 i en helt annen klasse enn X3, selv pre-facelift fra 2000 og oppover..

Den hvite som går rundt her er skikkelig tøff! Faktisk en av de veldig få X3 jeg kunne tenkt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X3 er seriøst stygg, er ingenting pent med den fronten der! Facelift eller ikke..

Jeg har aldri kjørt X3, men jeg går ut i fra at den er brukbar å kjøre og har grei kvalitet. Bortsett fra det så mener jeg at det kun er BMW-merket som 'redder' denne modellen. Den heter BMW, den har BMW kvalitet (som sikkert kan diskuteres..), den er det sportslige alternativet (som sikkert kan diskuteres..) og den har BMW status. Hadde samme bilen (med samme kvalitet) kommet fra Korea hadde nok de fleste vært mer skeptiske. Men så lenge det er en BMW så er det godt nok for mange. Når man kjøper (ny) BMW så er det vel som regel hjertet som vinner over fornuften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...