Phonix Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Som temaet sier, er de like optimalt som å "drifte" med en disel bil som med en bensin? Kanskje litt tåplig spørsmål,men kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 det er ikke et dumt spm.. det er ingen som har prøvd det og det skjønner jeg ikke det er mye mer moment i en diesel motor og i drifting er det understell som gjelder ikke hk. men det er mulig å dra ut mye power av en diesle motor på en lett måte. så ser ikke hvorfor det ikke skal gå like bra som en bensin motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 understell som gjelder og ikke hk? vil det si at jeg kan drifte i 1.6eren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Ja i 1 på vått føre kan du få til noe kansje ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 var noe sånnt jeg også hadde trodd. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hehe..Må folk huske at det er forskjell på drifting sladding burning spinning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 og rulling.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det du kommer til og slite mest med når det gjelder en diesel er jo spekteret du jobber på... Har et mye kortere turtallsspekter enn en bensin motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Som temaet sier, er de like optimalt som å "drifte" med en disel bil som med en bensin? Kanskje litt tåplig spørsmål,men kjekt å vite jeg tror du vil slite med den trege responsen i en diesel E36. Dreiemomentet tror jeg ikke betyr noenting som helst. Men for at du ska få til å drifte med en 320i så må du nok ha ganske dårlige dekk, iom. at du ikke har så veldig mye effekt å rutte med. Alternativt må du være veldig god til å kjøre. Skal du lære deg å drifte så er nok en 320i med piggfrie vinterdekk fra 1990 en ganske god løsning. det enkleste stedet å øve på drifting er nok på isbane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 du kan justere bakstillinga så feil som du bare klarer. da jeg satte på coilovers på min gamle m44 is ble det skikkelig "drifting". hadde nesten blanke 215/45-17" falken ze512 dekk og bra med senk. i rundkjøringer slapp det på 3000 rpm i andre. var litt moro, hadde underholdning en hel kveld med det oppsettet dog ikke å anbefale med nye dekk. heller ikke på vått føre, turte nesten ikke kjøre når det regnet før jeg fikk justert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 du kan justere bakstillinga så feil som du bare klarer.da jeg satte på coilovers på min gamle m44 is ble det skikkelig "drifting". hadde nesten blanke 215/45-17" falken ze512 dekk og bra med senk. i rundkjøringer slapp det på 3000 rpm i andre. var litt moro, hadde underholdning en hel kveld med det oppsettet dog ikke å anbefale med nye dekk. heller ikke på vått føre, turte nesten ikke kjøre når det regnet før jeg fikk justert. jeg har ingen problemer med å legge min 320 på tvers i rundkjøringer på tomgang. Eller andre steder for den saks skyld. Det er bare å legge over det. jeg ville ikke akkurat sagt at det var drifting japsegutta kan jo dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 du kan justere bakstillinga så feil som du bare klarer.da jeg satte på coilovers på min gamle m44 is ble det skikkelig "drifting". hadde nesten blanke 215/45-17" falken ze512 dekk og bra med senk. i rundkjøringer slapp det på 3000 rpm i andre. var litt moro, hadde underholdning en hel kveld med det oppsettet dog ikke å anbefale med nye dekk. heller ikke på vått føre, turte nesten ikke kjøre når det regnet før jeg fikk justert. jeg har ingen problemer med å legge min 320 på tvers i rundkjøringer på tomgang. Eller andre steder for den saks skyld. Det er bare å legge over det. jeg ville ikke akkurat sagt at det var drifting japsegutta kan jo dette. hvis du gjør det på tørr asfalt som jeg gjorde har du enten feil hjulstilling eller veldig dårlige dekk. min m3 slipper ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 hvis du gjør det på tørr asfalt som jeg gjorde har du enten feil hjulstilling eller veldig dårlige dekk. min m3 slipper ikke så lett. så hvis du fliser avgårde i 200. setter biler i fri , og legger hardt over, så slipper ikke din bil? poenget er at i nok fart så kan du sladde med hvasomhelst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 hvis du gjør det på tørr asfalt som jeg gjorde har du enten feil hjulstilling eller veldig dårlige dekk. min m3 slipper ikke så lett. så hvis du fliser avgårde i 200. setter biler i fri , og legger hardt over, så slipper ikke din bil? poenget er at i nok fart så kan du sladde med hvasomhelst. selvsagt, men det jeg snakket om opprinnelig var 45km/t. da skal det ikke slippe på tørr asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg kjører 320d som er chippa.. den funker fint til drifting på våt bane.. men du har liksom ikke så mye å gi når kontraen kommer... da er den fri for pust om du skjønner.. men det skal sies at jeg bare har kjørt på acr, og det er en veldi stor åpen bane.. egentlig ikke bygd for å drive med drift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå