Rabies Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 du kan justere bakstillinga så feil som du bare klarer.da jeg satte på coilovers på min gamle m44 is ble det skikkelig "drifting". hadde nesten blanke 215/45-17" falken ze512 dekk og bra med senk. i rundkjøringer slapp det på 3000 rpm i andre. var litt moro, hadde underholdning en hel kveld med det oppsettet dog ikke å anbefale med nye dekk. heller ikke på vått føre, turte nesten ikke kjøre når det regnet før jeg fikk justert. den ser i hverfall jeg... hadde ca. 3000rpm gjennom rundkjøring på 2. gir i dag i plaskregn. snurra 180 grader. glad det er en pysete motor jeg har. glømte liksom at vått=glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det ligger noen filmer på youtub av noen som drifter med E28 524td, funker greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 ligger faktisk noen som drifter med 316 og. men lurer på åssen de fikk til det på tørr asfalt. jeg får ikke til i hvertfall edit. det er en T i asfalt. kanskje 2 S'er og, men det er jeg ikke sikker på. hmmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 funker fett å ligge breidt med selv 316, har en e21 316, som i sine glansdager hadde 90hk, hvor mange som er igjen kan diskuteres, men med littegrann fukt på bakken så slipper den så lett som bare det:P litt for lett noen ganger:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Funker med liten motor å,er vel en fordel å ha en senka bil som er lav .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 men nå snakker vi vel drifting og ikke sladding... og da trenger du jo litt mer futt for å holde den gående igjennom svinger osv er ikke nok med brekket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå