Gå til innhold

innfesting for solgardin i e30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e30 med solgardin, men ikke fester i taket.

bestilte det som jeg trodde var de riktige festene fra gs, men de jeg fikk har ingen skruehull og jeg kan ikke se hvordan jeg skal få festet de.

Hvordan skal det være?

Skal det skrues noe i taket eller sitter innfestninga fast i taktrekket org?

Hadde vært suverent hvis noen hadde et bilde fra sin e30.

Skrevet

Jeg har en 325 ix med gardin bak. Borr hull i de festene du fikk og skru fast i taket, men ikke bruk lange skruer..

div005.jpg

div004.jpg

Sånn ser det ut på min bil. Lykke til.

Skrevet

Takk for tipset. Er org gardin jeg har, men når du sier det så vil det nok funke å borre hull ja. bare litt annen type innfestning. er noen spor og haker på baksiden som jeg undrer litt over.

Skrevet

I alle E30 er det originale fester i taket under taktrekket. Hvis du har originalt solgardin så passer det rett i. Du får kjøpt de originale festene hos bmw. Koster 10kr stk. Da slipper du skru, du bare lager hull i taktrekket og klipser de fast. Du kjenner hullene med fingrene igjenom trekket så de er enkle å finne.

Skrevet
I alle E30 er det originale fester i taket under taktrekket. Hvis du har originalt solgardin så passer det rett i. Du får kjøpt de originale festene hos bmw. Koster 10kr stk. Da slipper du skru, du bare lager hull i taktrekket og klipser de fast. Du kjenner hullene med fingrene igjenom trekket så de er enkle å finne.

Takker og bokker :D

var inne på tanken, men turte ikke lage hull uten å være sikker.

Skrevet

Da var det gjort 8)

Ikke lett å få det til helt pent, men det ble ok.

Satser på at det ikke blir synlig etter jeg får farga taket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...