Legend Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Heisann. Vurderte å bytte motor i min 3.18 til en 2 liter.. Hvordan blir dette med ledningsnett og sånn, er det plundrete å få det til? Noen som har erfaringer med dette?
Superbeetle Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Da må vel ledningsnettet byttes, bl.a speedometer på byttes. Girkasse/mellomaksling er også annerledes. Men hva med en M42 motor fra 318is da? Den er bolt-on og hevdes å være like sprek som m50(320) Denne er også lettere å "skjule" gjennom en evt kontroll
king of the road Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 enig med "superbeetle" sleng inn m42 fra 318is, med mindre du er en 6'er flest da:P m42 med noen små modifikasjoner er en veldig morsom motor, som går godt og bruker forholdsvis lite bensin:)
Legend Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Okei;) Høres ut som en bedre ide dette:) Men har en orginal automatkasse... Vil denne takle en sprekere motor og i tilfelle hvor mye sprekere?
MaWeRiCk Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Har en 318 IS coupe 1993. 140 HK orginalt.. går som et fly, men bunndraget til 6 ern er ikke der.. bynner ikke dra skikkelig før 4500 omdr. men går sykt bra til en 1,8 l å være. .. fadern kjørte Oslo - Bodø med snill kjøring , brukte 0,56 lpr.mil.. har gått 313 000km. slitesterk motor, problemfri å jeg har kjørt den hardt på langturer uten prob.. Kan anbefale denne motoren, bakdeln er prisen i norge for disse vokser ikke på trær... Har nettop kjøpt ny motor fra sverige der er det mange av dem og ca halve prisen.. Sjekk : www.bildelsbasen.se M42 B18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå