Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Vurderte å bytte motor i min 3.18 til en 2 liter..

Hvordan blir dette med ledningsnett og sånn, er det plundrete å få det til?

Noen som har erfaringer med dette?

Skrevet

Da må vel ledningsnettet byttes, bl.a speedometer på byttes. Girkasse/mellomaksling er også annerledes.

Men hva med en M42 motor fra 318is da? Den er bolt-on og hevdes å være like sprek som m50(320) Denne er også lettere å "skjule" gjennom en evt kontroll 8)

Skrevet

Okei;)

Høres ut som en bedre ide dette:)

Men har en orginal automatkasse...

Vil denne takle en sprekere motor og i tilfelle hvor mye sprekere?

Skrevet

Har en 318 IS coupe 1993. 140 HK orginalt.. går som et fly, men bunndraget til 6 ern er ikke der.. bynner ikke dra skikkelig før 4500 omdr. men går sykt bra til en 1,8 l å være. .. fadern kjørte Oslo - Bodø med snill kjøring , brukte 0,56 lpr.mil.. har gått 313 000km. slitesterk motor, problemfri :) å jeg har kjørt den hardt på langturer uten prob..

Kan anbefale denne motoren, bakdeln er prisen i norge for disse vokser ikke på trær... Har nettop kjøpt ny motor fra sverige der er det mange av dem og ca halve prisen.. Sjekk : www.bildelsbasen.se M42 B18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...