Gå til innhold

min nye bil. E28 533

Share

Anbefalte innlegg

ingen satsing? neivel.. du var visst ikke der da.. hvis du sikter til videoen der det bare går rundt så var det ikke bare det som skjedde der skjønner du.. men er vel ikke vits å diskutere det med deg

og ventilene i dashen tetta jeg fordi jeg ikke har bruk for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ikke ser på videoen er at det var ganske fullt med andre biler der som også sladdet rund hvor ikke alle virket å ha full kontroll. Da er det ikke lurt å satse veldig hardt og spesielt ikke på en glattkjøringbane som er veldig glatt.

Eneste forskjellen på videoen du linker til er vel bare at det er på en offentlig vei og med litt høyere hastighet og antagelig ikke like glatt føre..

Etter å ha sett bilen i aksjon duger den også til piruetter på bar asfalt uten problemer også. Den ser ut som en dynge men går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at det sikkert ikke er så poppis disse herjevideoene dine eller hva du vil kalle det, er vel at det omtrent ikke er noe satsing der, altså, bare sakte skliing rundt omkring.. jeg personlig mener det er mer spennende å se dette:
en litt laffing rundt en bane liksom:)

men du har jo rette karosseriet, og en motor som duger til litt pirruetter å goode slenger på vinterstid...

men et spm, hvorfor blender du lufte ventilene på dasjbordet??

helt enig hvem faen gidder å se en gammel e28 dunge skli rundt noen kjegler i en hastighet på hele 20 km/h? herjing jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig "herje" betyr litt forskjellig borte hos dere enn det gjør her i Oslo området.

En herjebil er normalt noe man ikke er så forsiktig med og det spiller mindre rolle om man hilser på et autovern el. Herjing har ingenting med farten å gjøre.

herje v1 (norr herja, av hær, eg 'fare fram som en hær') ødelegge, rasere, plyndre fienden h-t (i) landet / en ungdomsgjeng h-t og ødela i sentrum i natt / udyr h-t i buskapen / stormen har h-t langs kysten / garden ble h-t av brann / influensa og forkjølelse h-r / være h-t i ansiktet merket av et hardt liv, slit, motgang / bråke (II) ungene h-t oppe på loftet / behandle stygt du må ikke h- slik med lekene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...