Lien Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Skal selge en bil for en kamerat, og lurte på hva dere mener er en overkommelig pris? Bilen er en -96 318is class II (dvs. sedan) som har 190' på telleren. Strøken utvendig og innvendig, men helt original! Tenker at jeg kan legge ut denne for 70'.. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Bilder bilder bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Vanskelig å si, legg ut bilder så er det lettere å komme med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Burde jeg tenkt på egentlig Skal fikse i morgen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 vis den ikke har m3 plast sportsintriør, senk osv så tror jeg det blir vanskelig å få 70 for den! selv om det er en 96 model! sedan trekker så sykt ned prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 sedan trekker så sykt ned prisen! helt enig, kom med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 IS class2 blei levert i begrensa opplag. blei berre levert som 4 dørs. alle hadde full m3 pakke tvendig og m3-gt spoiler.. 75k til 90k kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det stemmer i hvertfall ikke, for denne bilen har ikke noe m3-pakke utvending men er sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Da er det ikke en class 2. Kun vanlig is som sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king of the road Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 70 var nok litt for dyrt vil jeg tru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 er vel verdt alt imellom 50-70 000 alt etter hvor godt utstyrt den er, popularitet på fargen på bilen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Om man kan få 70k for en IS som ikke har noe spes utstyr så bør jeg da få vesentlig mer for min 323? Bare en tanke, nå har min fått seg en liten skade men uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Nå er det endog inflasjonspriser på isbiler om dagen da som har vært oppe ved et par tidligere anledninger. Eller kansje bare markedet virkelig anerkjenner kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Om man kan få 70k for en IS som ikke har noe spes utstyr så bør jeg da få vesentlig mer for min 323? Bare en tanke, nå har min fått seg en liten skade men uansett.. Skaden din trekker nok mye ned på bilen din. Er mange kjøpere som mister interessen når de ser en slik skade. Er ikke alle som har kunnskap til å reparere slikt.På så gamle biler så ser det ut som motor nødvendigvis ikke betyr alt for verdien på bilen lenger. Mange kan velge en bil i god stand fremfor en til lik pris med større motor, men dårligere stand. For noen er også Sedan mer positivt enn coupe så det blir feil å slakte prisene på alle sedaner bare for at man selv synes coupe er penere. Jeg mener også at en coupe er mer verdt, men er ikke alle som føler det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg fatter ikke helt folks meninger her... Jeg vil mye heller ha sedan enn coupe, hva er det egentlig som gjør at folket liker bedre coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå