Gå til innhold

Min BMW E30 325 compressor slankekur igangsatt side 17

doffa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 324
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg digger lyden. Er ikke mange som liker den. sikkert bare misunnelig siden dem ikke har slikt motorbygg hehe.

Ser rå ut denne, gleder meg til å se den in-real-life! :wink: Jeg er ikke misunnelig nei, synes bare kompressorlyden ikke er noe spesielt "kul" i forhold til andre "lyder" man kan oppnå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare støy doffa. du mangler susing av et lite skovel hjul i 120 000 rpm;) neida. flott, men et veldig spesielt lydbilde. ble blank og fin nå bilen. satser på du polerer den til 110% kjenner jeg deg rett. og som vi snakka om sist. jeg savner tvangsfora m20!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja 325ti jeg sa det til deg da du solgte gull vogna. du kommer til og angre deg gul og blå om noen månder. men men tomme ord for døve ører:)

satser på å få slipt vekk de værste støva å polere oppigjen bilen med sinte polish.

blir vel enda blankere da ska du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

fikk tlf fra bt i dag:) får en liste på fredag over ting som må vær på plass om jeg ikke har det allerede. så nå er det på gli å få den godkjent med 300-400 hk:) steik det skal bli godt. tar vel en evighet til det er i boks om jeg ikke tar heilt feil av bt. dette blir morro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tlf fra bt i dag:) får en liste på fredag over ting som må vær på plass om jeg ikke har det allerede. så nå er det på gli å få den godkjent med 300-400 hk:) steik det skal bli godt. tar vel en evighet til det er i boks om jeg ikke tar heilt feil av bt. dette blir morro..

Er ikke denne allerede godkjent med kompressor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rått når du får den godkjent:)

Men hvorfor kjørte du ikke på 1. mai treffet? Savnet satsingen som bruker å være fra sunnmøre:/

tenkte jeg skulle kvile meg litt. bilen var ferdig kl 2 på natten til 1 mai, så det var ganske ferskt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke denne allerede godkjent med kompressor?

Nei den var ikke det følge BT. Regnet med den var det siden den har gått her i ålesund i 10 år uten å bli avskiltet. men men det gjør jo ikke noe. alt er jo på stell. Har jo dok på hvor og når alt er kjøpt. så dette ser jeg ikke som noe problem å få til. Å få den godkjent det skal jeg få til uanz.

skal på BT på tirsdag og vise bilen kl 1015. dem skal visst ta noen bilder av bremser og motorrom å hvordan den er under og slikt. om den er godt nok bygga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du godkjent den med k-sport bremser?

Trodde de kun godkjente orginale bremser som har stått på en serieprodusert bil?

ja du sier noe der.

Han som styre med saken min på BT skulle finne ut om det var ok TUV papirer på bremsene og om det gikk å få godkjent den slik.

Han som sitter på reglene er i oslo så han skulle se litt på de papirene som følger med ti K-Sport bremsene å se om det ble aktuelt å få det til.

Kravet er at bremsen framme skal minst vær like stor som m3 e30 eller større. så da får jeg bare vente og høre hva dem finner ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en runde med polishen i går etter at bilen var ny lakket for 4 uker siden.

Begynnte å bli litt tørr i lakken alt.

Steg 1: tok en runde med lakkrens der det var små striper etter montering av div pakninger å slikt.

Steg 2: (myk Voks) Maskin polerte bilen med Autoglym Ultra Deep Shine.

Steg 3: Hånd polerte på nytt bilen med Autoglym High Def Wax.

Ble gode 5 timer. 5 timer med rein kjærleik:) hehe

dette er en Polish jeg anbefaler. vannvittig bra resultat...

BILDER:

tztk1xy03royo6mmagxw.jpg

o1e00w2luomonykvbw1t.jpg

fzwww6qjismgqkunrm8b.jpg

ib1gz8wxkhqn95u0oa9o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...