Gå til innhold

Min BMW E30 325 compressor slankekur igangsatt side 17

doffa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 324
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

da har jeg startet den lange vegen til statens vegvesen å få denne godkjent med dem hk og understell som er på nå, men før det skal den få seg en heftig polering:)

Startet i går med å slipe ned klarlakken med 2000p vannslip.

Ble nesten ferdig med v side nå, har bare døren igjen.

Så er det panser og andre siden i kveld:)

Jeg bruker kun 3M sine produktrer bare på rubbingen er det tre produkt, fast cut,ekstra fin rubbing og den siste før hardwax er ultra fin polish.

Har på autoglym sin hdi wax, er ganske så fornøyd med disse produktene.

litt skryte bilder:)

FØR RUBBINGE Å POLERING

a23mot8p2rqqc2ztnksx.jpg

b5kje32d91rorqxlvr7y.jpg

41df9ix9yr7l5vocpdka.jpg

oazo311qezh7k3y1vh5o.jpg

l7ssuxpuhl29smm7e5ow.jpg

u65wimbv699tkacg5lhx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau er på jobb ja. skal faktisk vær her i dag etter jobb om ikke kjerringa er blitt værre i halsen. om det så må jeg hjem å ta meg av minste mann:)

Ringer deglitt seinere i dag=). Skal du få se en kjempe jobb på et fjørbein;P imponerende arbeid fra forrige mann som har skrudd der ja. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en helg med fiks av to E30 unna gjort. sveiset ferdig den grønne 325 jeg har og hatt på bodyspray fra hagmans på kanaler.

Den Kompressor mata E30 har jeg fortsatt og slipe støv i lakken. En ufattelig tolmodighets prøve:)

Tar jo så lang tid men resultatet ble utrolig bra.

rp9pzlo7nv2ukyi66jbg.jpg

jkqd8ut0buoju1zan9ox.jpg

Å vips så ble det slik

zripr39r76t9tirl20qz.jpg

umenk1tn7j6dt6lfyxps.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på denne jobben har jeg brukt 3M produkter. slipt ned lakken med 2000p tørr slip og tatt støva med en bakkelitt klosse med 2500p papir som limes fast, genial liten ting.

Etter første runde med slip så er det gå over med 3000p tørslip.

så er det en runde med 3M Fastcut plus Rubbing så en runde med 3M perfect-it3 extra Fin Rubbing compound og der etter en runde med 3M Ultra Fine polish. så en runde med hard wax fra AutoGlym HD Wax. om noen lurte på hva produkt jeg brukte:)

En slik jobb er ikke lett og ikke noe for en som aldri har polert med maskin her er det lett å drite seg ut:)

ztrwx9x3ar17zsn92c3x.jpg

Bakkelitt klossen til støvene i lakken:)

cbohudnifmq65t9kmmrw.jpg

eexygur6mpc7wxk16l3s.jpg

Pusse papir, grønn 2500p,sort 3000p

bgm3jhc66q0x0ahwrq2d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvettes BT. ingenting som er av int når det gjelder tuv papir på noe som helst. alt går i stå her nå. ikke mye hjelp å få hos bmw folk heller.

om ikke jeg får no form for gjennombrudd i dette godkjennings helvette av statenstrangsyn. har et havet av dokumenter fra alt mulig av e30 så blir ikke dette ok snart da er det bare å gi faen i hele godkjenningen for min del:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...