Azeton Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Dæven, skal si den slukte de hjulene bra. Trodde det skulle se helt niggah ut! æææææææææhhhhhhhhh...... rasisme!!! rasist rasist.. bla bla bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Det så faktiskt ikke så gale ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 synnstdet ble litt tøfft men dem er ALT for store til denne lille bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Det så faktisk overraskende bra ut med 20" på den bilen Men 17" holder nok for min smak på E30.. Iallefall to og firedørs Touring kler 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 da har jeg startet den lange vegen til statens vegvesen å få denne godkjent med dem hk og understell som er på nå, men før det skal den få seg en heftig polering:) Startet i går med å slipe ned klarlakken med 2000p vannslip. Ble nesten ferdig med v side nå, har bare døren igjen. Så er det panser og andre siden i kveld:) Jeg bruker kun 3M sine produktrer bare på rubbingen er det tre produkt, fast cut,ekstra fin rubbing og den siste før hardwax er ultra fin polish. Har på autoglym sin hdi wax, er ganske så fornøyd med disse produktene. litt skryte bilder:) FØR RUBBINGE Å POLERING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Nice. hjula mine også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 nja e no hjula mine men okai:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 nja e no hjula mine men okai:) E nok det, men de e lov og ha lyst på kjeme nedom deg en dag med et fjørbein e. må dra ut en demper og litt slikt. e du på jobb om dagane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 jau er på jobb ja. skal faktisk vær her i dag etter jobb om ikke kjerringa er blitt værre i halsen. om det så må jeg hjem å ta meg av minste mann:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 jau er på jobb ja. skal faktisk vær her i dag etter jobb om ikke kjerringa er blitt værre i halsen. om det så må jeg hjem å ta meg av minste mann:) Ringer deglitt seinere i dag=). Skal du få se en kjempe jobb på et fjørbein;P imponerende arbeid fra forrige mann som har skrudd der ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Da var en helg med fiks av to E30 unna gjort. sveiset ferdig den grønne 325 jeg har og hatt på bodyspray fra hagmans på kanaler. Den Kompressor mata E30 har jeg fortsatt og slipe støv i lakken. En ufattelig tolmodighets prøve:) Tar jo så lang tid men resultatet ble utrolig bra. Å vips så ble det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 på denne jobben har jeg brukt 3M produkter. slipt ned lakken med 2000p tørr slip og tatt støva med en bakkelitt klosse med 2500p papir som limes fast, genial liten ting. Etter første runde med slip så er det gå over med 3000p tørslip. så er det en runde med 3M Fastcut plus Rubbing så en runde med 3M perfect-it3 extra Fin Rubbing compound og der etter en runde med 3M Ultra Fine polish. så en runde med hard wax fra AutoGlym HD Wax. om noen lurte på hva produkt jeg brukte:) En slik jobb er ikke lett og ikke noe for en som aldri har polert med maskin her er det lett å drite seg ut:) Bakkelitt klossen til støvene i lakken:) Pusse papir, grønn 2500p,sort 3000p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 sikker på du smiler når du tenker på den som lakkerte bilen ja;) Men det blir dritlekkert til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Mhm han står ikke høyt i kurs hos meg i dag:) må mest sannsynlig lakke opp igjen v dør da denne ikke har tilstrekelig med klarlakk å base. Men det for vi ta igjen om det blir et tema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 helvettes BT. ingenting som er av int når det gjelder tuv papir på noe som helst. alt går i stå her nå. ikke mye hjelp å få hos bmw folk heller. om ikke jeg får no form for gjennombrudd i dette godkjennings helvette av statenstrangsyn. har et havet av dokumenter fra alt mulig av e30 så blir ikke dette ok snart da er det bare å gi faen i hele godkjenningen for min del:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå