Gå til innhold

Min BMW E30 325 compressor slankekur igangsatt side 17

doffa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 324
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helvettes BT. ingenting som er av int når det gjelder tuv papir på noe som helst. alt går i stå her nå. ikke mye hjelp å få hos bmw folk heller.

om ikke jeg får no form for gjennombrudd i dette godkjennings helvette av statenstrangsyn. har et havet av dokumenter fra alt mulig av e30 så blir ikke dette ok snart da er det bare å gi faen i hele godkjenningen for min del:(

Ser ikke helt hvilke papirer du skal ha behov for utenom senkesettet når du skal godkjenne innenfor effekten til E30 M3 ?

Har du en skriftlig søknad du kan henvise til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å lure på om jeg faktisk må få tak i en M3 igjen. hadde en dansk men den solgte jeg såklart rett før dette styret her fra bt. snakket med en i kristansund i går å han sa at der var forsterkninger på M3 som ikke std har. noe jeg fikk avkreftet i stad av en jeg kjenner på BMW i ålesund. rå karros er helt likt ingen forskjell. så da er det bare dem dok jeg mangler for å få dette til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de begynte å surre med dette når jeg var på risløkka med mitt m3-kaross.

det overhodet ingen forsterkninger i det karosseriet. grunnen til at det har annet delenummer er pga baksjermer og takkasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nettopp dette sa faktisk han som sitter oppe i sfoor i Trondheim som har saken min. jeg pratet lenge med han i går og vi diskuterte litt det der.

Han kom fram til at karrosen er lik bortsett fra det med kasseten på taket og sideskjermer bak.

det hjalp heller ikke om jeg kom med photo dok fra en org m3 det brydde dem seg ikke om så det trengte jeg ikke å stresse med, han sa at jeg skulle snakke med GS eller strandveien auto å få dem til å skrive ut en delefilm fra dem to chassisene.

Noe jeg ikke skjønner skal vær så veldig vanskelig å få gjort, men siden bmw er sær så kan dette bli ett problem å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hemlig nemlig, dette er noe jeg ikke gidder å gi fra meg.

Eneste her på bimmers som har hjulpet med med dok er winchester å han får min hjelp med sitt BMW bygg å papirer som skal hjelpe han å få hans bil ok:) dere får jobbe litt sånn som jeg har gjort nå i 6 månder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe den blir godkjent nå da.

er en deilig følelse å ha godkjent bil for å si det sånn. Mangler bare en eu-kontroll før min er helt road legal. det tar jeg med kusende ro om dagen gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hemlig nemlig, dette er noe jeg ikke gidder å gi fra meg.

Eneste her på bimmers som har hjulpet med med dok er winchester å han får min hjelp med sitt BMW bygg å papirer som skal hjelpe han å få hans bil ok:) dere får jobbe litt sånn som jeg har gjort nå i 6 månder.

Ja, får håpe dette er godt nok for SFOOR nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...