rel0ad Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 det er hemlig nemlig, dette er noe jeg ikke gidder å gi fra meg.Eneste her på bimmers som har hjulpet med med dok er winchester å han får min hjelp med sitt BMW bygg å papirer som skal hjelpe han å få hans bil ok:) dere får jobbe litt sånn som jeg har gjort nå i 6 månder. fint at man hjelper folk som ikke kommer noen vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 det er hemlig nemlig, dette er noe jeg ikke gidder å gi fra meg.Eneste her på bimmers som har hjulpet med med dok er winchester å han får min hjelp med sitt BMW bygg å papirer som skal hjelpe han å få hans bil ok:) dere får jobbe litt sånn som jeg har gjort nå i 6 månder. fint at man hjelper folk som ikke kommer noen vei:) Er en trend startet av de første eliteidiotene som fikk godkjent bl.a S50 det der, og jeg ser ingen grunn til å gi de bort til hvem som helst. Om du bare prøver hardt nok får du nok tak i dokumentene du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 det er hemlig nemlig, dette er noe jeg ikke gidder å gi fra meg.Eneste her på bimmers som har hjulpet med med dok er winchester å han får min hjelp med sitt BMW bygg å papirer som skal hjelpe han å få hans bil ok:) dere får jobbe litt sånn som jeg har gjort nå i 6 månder. Ja, får håpe dette er godt nok for SFOOR nå. om han der oppe ikke er fornøyd så skulle jeg bare ringe han som ordnet dok så sku han faxe det han trenger med engang. så nå håper jeg at alt snart er på plass så jeg kan kjøre med god samvittighet åat dem kan stoppe meg til dem blir blå i trynet av forbannelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 det er hemlig nemlig, dette er noe jeg ikke gidder å gi fra meg.Eneste her på bimmers som har hjulpet med med dok er winchester å han får min hjelp med sitt BMW bygg å papirer som skal hjelpe han å få hans bil ok:) dere får jobbe litt sånn som jeg har gjort nå i 6 månder. fint at man hjelper folk som ikke kommer noen vei:) Er en trend startet av de første eliteidiotene som fikk godkjent bl.a S50 det der, og jeg ser ingen grunn til å gi de bort til hvem som helst. Om du bare prøver hardt nok får du nok tak i dokumentene du trenger. Sånn ca 300 tlf samtaler og innlegg på forumet her og ingen er int i å hjelpe med noe som helst. Blir ikke særlig sugen på å gi fra seg dokument som jeg har brukt så mye tid og energi på og få tak i. jeg har ringt til snart alle BMW forhandlere i hele norge for å få hjelp så da skønner du sikkert hvorfor jeg ikke bare deler ut noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hehe. Fikk dokumentet i posten i helgen, så søknaden er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 får håpe den blir godkjent nå da.er en deilig følelse å ha godkjent bil for å si det sånn. Mangler bare en eu-kontroll før min er helt road legal. det tar jeg med kusende ro om dagen gitt det tenker jeg er en hæelig følelse ja, gler og grur meg litt til jeg skal til trondheim å vise min, for håpe at den ikke er for tung i front pga alt av rør og nye fester til motor og komp som er av typen tykkt stål = tyngde... krysser fingrer og tær når den dagen kommer. skal starte og tømme bilen innvendig bagasjerom på mandag-tirsdag. så bort og sjekke vekta. fikk regge ned bilen til 4 seter oxo om jeg hadde M3 intr noe jeg har:) så da frigjør jo jeg 75 kg å dem ekstra kg kommer godt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Hehe. Fikk dokumentet i posten i helgen, så søknaden er sendt. alt vi får til bare vi hjelpes kvarandre michael:) blir nok litt lettere å få den igjennom. gjor du som jeg sa og skrev hk antall fra 200-350hk? lettere å få et midlertidig ok til bygging så du kan starte så fort som mulig å bygge sinte bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hehe, ja. Nei, jeg prøver i første omgang med ren S50B30, noe jeg mener skal gå med disse dokumentene. Om det ikke går, så skal jeg hvertfall kjempe for å få det til, for det skal gå. Gruer meg litt til å jobbe med vekten, men har noen idèer om hvordan det skal gå til. Tror du man får nedsatt til 4-seter om man bruker E24 635CSI seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 får håpe den blir godkjent nå da.er en deilig følelse å ha godkjent bil for å si det sånn. Mangler bare en eu-kontroll før min er helt road legal. det tar jeg med kusende ro om dagen gitt det tenker jeg er en hæelig følelse ja, gler og grur meg litt til jeg skal til trondheim å vise min, for håpe at den ikke er for tung i front pga alt av rør og nye fester til motor og komp som er av typen tykkt stål = tyngde... krysser fingrer og tær når den dagen kommer. skal starte og tømme bilen innvendig bagasjerom på mandag-tirsdag. så bort og sjekke vekta. fikk regge ned bilen til 4 seter oxo om jeg hadde M3 intr noe jeg har:) så da frigjør jo jeg 75 kg å dem ekstra kg kommer godt med. Sett inn halvbur. Reg som toseter min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 får håpe den blir godkjent nå da.er en deilig følelse å ha godkjent bil for å si det sånn. Mangler bare en eu-kontroll før min er helt road legal. det tar jeg med kusende ro om dagen gitt det tenker jeg er en hæelig følelse ja, gler og grur meg litt til jeg skal til trondheim å vise min, for håpe at den ikke er for tung i front pga alt av rør og nye fester til motor og komp som er av typen tykkt stål = tyngde... krysser fingrer og tær når den dagen kommer. skal starte og tømme bilen innvendig bagasjerom på mandag-tirsdag. så bort og sjekke vekta. fikk regge ned bilen til 4 seter oxo om jeg hadde M3 intr noe jeg har:) så da frigjør jo jeg 75 kg å dem ekstra kg kommer godt med. Sett inn halvbur. Reg som toseter min:) Ja om det hadde vært en mulighet å få gjort i dag så hadde det vært knall. Nye regler fra 2009 som sieer at bilen skal ha dem sitte plasser den er registrer med i norge. eller den type bil. sånn som e30`a den er oxo typegodkjent med 2+2 seter da er det greit å regge ned denne fra 5 til 4 seter men da måtte der vær M3 interiør med kun 2 seter bak:) kommet mye syke å teite regler dem sister 1,5 år til nå. spes på ombygging og trimming av bil. synst disse politikerene sa at dem skulle lette litt på dette problemet å gjør det litt letter for oss ihuga bil kara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 greit med forskjellig tolkning av reglene (om de sier man ikke kan skrive ned antall sitteplasser) jeg godkjente bilen min i oktober 2010 med halvbur. Etter hva jeg forsto så kunne den ikke bare skrive ned antall sitteplasser lengre med tanke på å få ned vekta. men satt man inn halvbur så har man jo ingen valg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 greit med forskjellig tolkning av reglene (om de sier man ikke kan skrive ned antall sitteplasser) jeg godkjente bilen min i oktober 2010 med halvbur.Etter hva jeg forsto så kunne den ikke bare skrive ned antall sitteplasser lengre med tanke på å få ned vekta. men satt man inn halvbur så har man jo ingen valg:) sant det:) jeg fikk beskjed av han i trondheim at om jeg hadde M3 int med 2+2 seter kunne han ta vekk en sitte plass, noe som hjalp med noe sykt. bilen er allerede ribbet baki og snart ribbe for alt av stereo i kupe. tok bilen på vekten her oppe å den var 20 kg for tung enda. så jeg må finne på noe lurt å da med tom bensin tak oxo:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 da har jeg holdt på i litt over to uker sånn av og på kvelds tid med og fjerne alt av stereo i bagasjerom dører hatthylle å spiller, Da jeg var å veide den da jeg viste den til teknisk sjef her for ombygging av bil var bilens vekt 1340kg uten fører!!!???? litt vel over the limit. så nå har dette sirkuset tatt helt av her oppe i ålesund. Jeg har plukket ut alt bak. stakk og veide den igjen. fremdeles 20 kg for tung i total vekt men over 150 kg på framhjula. så da startet jeg med og ribbe motorrom for ting. Jeg har fjernet alle rør fra kompressor, dem som går inn i IT og inn i innsuget. jeg fjernet oxo IT, river meg litt i håret av hele greia:) men men jeg SKAL ha denne godkjent nå snart.... Fjernet dem nye custom oljekjølerne som er laget til bilen å satt på en orginal:( vekt kontra custom og org er nesten 13 kg. (bilder kommer) så da er planen å kjøre kompressoren uten intercooler. bare rett på innsuget. snur bare den på toppen av komp å lager ett provosorisk rør:) alt skal jo på igjen etter at den er ok fra trondheim Nå når alt dette va revet ut av motor rommet var det front fangern sin tur å forsvinne. M-tech 1 fanger av så på med en sliten gammel ihjel lakka crom fanger som jeg lakka sort matt:) å orginal lippe under der:) hehehe styggaste.... panser tok jeg av pusset og sparkelt klart til lakk... men faen det e jo av stål..... så da ble det carbon der da i sånn super lett type:) hihihi Å NÅ KOMMER BILDER... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ikke dumt! Kommer utover en dag og henter den M-tech fronten jeg, last piece of the puzzle jeg trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 M-Tech fronten ska på igjen etter at bilen er ferdig godkjent BT. M-tech fronten ska aldri selges. Endelig fått tak på bakluke vinge no. Visst det var den front plata du tenkte på blei den montert på bilen i går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå