Gå til innhold

Min BMW E30 325 compressor slankekur igangsatt side 17

doffa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 324
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir knall om du greier det. men dæven den e30n din var tung? Jeg veide e30n min med komplett interiør full tank og s38 turbo med m3 understell og den var 1260kg.

var den 1260 uten noen person vekt ja? om det så er du over om du ikke har en 325.

min bil kan ikke vær tyngre en 1510kg på maks med full bil (4x75kg) å full tank.

da er bilen din alerede 50 kg for tung, skjønner? min er kun 3 kg fra nå:) så når jeg får igjen de brakettene som blir laget i alu nå er det full pupp med montering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uten person ja. skjønner=)

det som er problemte i ett slikt bygg spess med 320 er vekta, hadde denne vært en 325 hadde jeg kun trengt å ta ut stereo. men sia dette er 320 så er vekter over 100kg mindre på kvar aksel å det er faktisk sykt mye når det kommer til dette her.nå nor alt av trykkrør er tatt av å kun komp var montert å med halvv tank veide for aksel 690 med ingen i bilen å maks er 740.det som er hodepinen her er faktisk at bilen har takluke å den er ikke tatt med i vekt beregningen i 1983 da bilen var solgt ny. så jeg "mister" 25 kg. bilen ble levert uten servo å slikt å det er montert å den veier litt. skinn int fra M3 e30 er oxo i bilen.

jeg fikk regget ned bilen til 4 seter da å det hjelper litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska kun brukes til godkjenning av bilen så ska den enten på hylla eller du kjøper den for en billig peng:) har midt delen i lilla som er strøken om det hjelper litt. Tror jeg har den ihvertfall. Ska begynne på nytt prosjekt nå om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, okei. :) Midt delen, plasten du tenker på? Så lenge selve støtfangeren er grei så spiller ikke standen på plastikken noen særlig, den kjøper jeg sikkert ny uansett regner jeg med. Du får si ifra når du har vært og godkjent den, så kan jeg sikkert komme utover en fredag/lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...