winchester Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Ah, okei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 ååååå nå er jeg drita lei av å vente på nye deler... klør i fingrer og tær for å få den opp å gå igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Ikke rart bilen ikke blir ferdig doffa, når du sitter på mcdonalds om dagene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Ikke rart bilen ikke blir ferdig doffa, når du sitter på mcdonalds om dagene;) hehe ja må jo spise litt møkka mat når man har tid tilovers:) var å snakket med dem som lager fester og rør i alu på fredag. var bare noe småtteri igjen nå så er det klart:) da skal alt gå slag i slag til den er godkjent, må få dette til før vintern slår til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Ja krysser fingrene for at det går bra. Spotta touringen din også, ser tøff ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Ja krysser fingrene for at det går bra. Spotta touringen din også, ser tøff ut! takk for det. ja vogna begynne å bli bra den nå. skal slipe ned hele bilen slik at den blir uten apelsinhud`s lakk.. skal ha på gull Alpina decaler så den må vær 100% i lakk overflate. driver og pønsker på v motor i den istedefor 3,0 som står i nå. vet ikke hvilken v motor dette blir men det blir i M klassen:) Her er noen bilder av ny invisteringen til lilla`n BBS RS i 9x16 front og 10x16 bak:) disse er kom slik fra fabrikk. står stemplet inn i senter på felgen dim:) sjelden din når den er slik orginal:) disse skal pusse opp og blir blanke og fine igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Rå hjul... hvilken bolt sirkel og et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Rå hjul... hvilken bolt sirkel og et? bolt sirkel er 5x120 et husker jeg ikke i farten.. men jeg tror den var et15 på bakjula og et20 på front, tror jeg ska sjekke for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 mandag blir det henting av rør og fester i alu. fy f som jeg gler meg... endelig er dem ferdig å jeg 60 000 fattigere... Det skal bli godt å få den i sammen igjen å få den godkjent med kompressor til slutt, få fart i saken når den først er brukbar igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 60 for å få kopiert alle delene og lagd nytt i alu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 jepp å pluss litt til små dill som jeg må ha. dem har brukt noe sinnsykt med timer......... hadde jeg ikke fått en fast pris hadde beløpet fort rast lett over 200 000 kr.... kremt kremt... skal hente alt i morra etter lunsj:) GLEDE:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 hørtes spesielt ut dette, men du får legge ut bilder av delene før du monterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 hva er det du har fått laget, sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Hva er det med denne tråden? Er jo bare en og en bokstav i alle tidlige innlegg fra trådstarter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå