doffa Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 hehe ja gjett da. ska bli noen svarte lakris stiper hær og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Yess... Da va BMW`n kommet tilbake fra lakk. bilder kommer seinere i dag når montering er ferdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Fornøgde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 up date Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 sJÅ der ja:) vakkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Rå bil du har. Grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 kommer en update med en ny film snutt når det blir litt lysere ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 rått rått.. hvilken kompressor er det du bruker? hviner som juling jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 rått rått.. hvilken kompressor er det du bruker? hviner som juling jo.. ess til e36 tror jeg det var:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 rått rått.. hvilken kompressor er det du bruker? hviner som juling jo.. ess til e36 tror jeg det var:) stemmer det. en ESS til en e36 2,8l. ja den hyler ganske høyt, folk snur seg som f når jeg drar på å kommer litt høyt opp i turtall hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 FYY F##¤"#%&&!"!!!!! FOR EN LYD! låg bak deg fra myrstad til breivika i dag, med opne vinduer! (rød e36 med angeleyes) og forsøkte å holde følge.. kan skrive under på at denne bilen går noe heilt stygglig vurderte om jeg skulle følge etter deg ned på GMG og spørre om å få sitte på en runde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Ser ut som veldig gjennomført bil! M20 kompressor er jo like sjelden som veibevilgninger i Norge. Lyden var fet Kompressor er moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 FYY F##¤"#%&&!"!!!!! FOR EN LYD! låg bak deg fra myrstad til breivika i dag, med opne vinduer! (rød e36 med angeleyes) og forsøkte å holde følge.. kan skrive under på at denne bilen går noe heilt stygglig vurderte om jeg skulle følge etter deg ned på GMG og spørre om å få sitte på en runde hehe hehe ja jeg merket at du va der ja men men . du va vekk etter ett lite poff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ser ut som veldig gjennomført bil! M20 kompressor er jo like sjelden som veibevilgninger i Norge.Lyden var fet Kompressor er moro! ja det er ikke så ofte det er comp i en e30 m20 men som du sir det er morrrrrrrrroooooooooooo........... j morro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå