prebols Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Pen E30! Likte fargen. Gøy og ha kompressor noe som ikke alle andre har heller Regner ikke med den er godkjent med kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Pen E30! Likte fargen. Gøy og ha kompressor noe som ikke alle andre har heller Regner ikke med den er godkjent med kompressoren? hallo så klart den er go kjent med kompressor. er ikke noe tulle bil dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 FYY F##¤"#%&&!"!!!!! FOR EN LYD! låg bak deg fra myrstad til breivika i dag, med opne vinduer! (rød e36 med angeleyes) og forsøkte å holde følge.. kan skrive under på at denne bilen går noe heilt stygglig vurderte om jeg skulle følge etter deg ned på GMG og spørre om å få sitte på en runde hehe synst det var en e36 liggende bak ja. hehe. kommer du på vinter treffet den 24 feb da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 FYY F##¤"#%&&!"!!!!! FOR EN LYD! låg bak deg fra myrstad til breivika i dag, med opne vinduer! (rød e36 med angeleyes) og forsøkte å holde følge.. kan skrive under på at denne bilen går noe heilt stygglig vurderte om jeg skulle følge etter deg ned på GMG og spørre om å få sitte på en runde hehe synst det var en e36 liggende bak ja. hehe. kommer du på vinter treffet den 24 feb da? vet ikke om jeg tør.. hehe hvor skal treffet være da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 treffet blir på biltema parkeringsplassen, bli de arti pudder på asfalten blir de mye gøy kjøring. ikkeno og tørre. bare og stille;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 stiller opp jeg! klokkeslett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 stiller opp jeg! klokkeslett? kl15.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 jeg kommer på treff jeg også men hva blir det å skje der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 mer info om treffet finnes på www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 kompis fikk knipset noen bilder av bilen din si fra vist jeg skal ta de vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 ble frista til å bygge kompressor jeg å nå Sinnsykt rå lyd da, tror jeg skal fikse film av min å i en topic før jeg selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 ny film fra treffet på søndag, litt mer lys enn sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 ble frista til å bygge kompressor jeg å nå Sinnsykt rå lyd da, tror jeg skal fikse film av min å i en topic før jeg selger! mange som blir fristet av denne bilen hær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 ny film fra treffet på søndag, litt lyssere enn sist må si at bilen din var den med fetest lyd i av dem som kjørte autoslalom, de audi greierne blir liksom ikke det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 takker for det. er fornøyd med bilen og lyden. blir nye bremser no over påske 330 mm store K-sport slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå