Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 324
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Planer for vintern.

Ta ut motor. (må vaske vekk noe oljesøl etter at det sprakke to trykk slange til olje i sommer)

Mappe oppigjen data spruten. (kun grunn mapet)

Muligens ha inn halv bur og sparco stoler

4 eller 6 punkts seler

På med Mtech 1 front igjen og få på bak fanger og side skjørt Mtech 1.

kansje Nye stempel 8:1 komp og råder fra summit om det ikke blir neste år. kommer ann på lommeboka.

nye reim hjul på komp må ladde mer en 1 bar. skal opp på 1,6 bar til sommern.

Ny diff med 75% sperre(kjøpt inn)

Bilder kommer etterhvert som jeg begynner og skru.

Skrevet

Skal du kvitte deg me gamle klumpen doffa? eller er de ny brems innmat du har handla deg?

Syns du skal vente med 1.6 bar til du har råder. ser hva som skjedde me meg;P unner ikke deg og to hull i blokka.

Skrevet
NY innmat fra summit.

e gidde ikke ladde 1,6 før innmaten e i boks og nye råder

Fant ikke noe til BMW hos Summit. Hva ble prisen?

bestiller stempel på dim. ikke etter bil type. bruker je pistons fra summit,

har ikke hørt om pris enda, ,må finne ut hva dim jeg skal ha på stempla først. høyde og diameter. om det blir over dim eller ikke

• 2 months later...
Skrevet
ny film fra treffet på søndag, litt mer lys enn sist

wa wa wi!! veldig rå lyd!!! hvordan får du kompressoren til å gi fra seg så unormal høy lyd? For det er vel kompressoren som lager den tydelige "elektriske" lyden som følger turtallet? (dårlig forklart, men du vet sikkert hvilken lyd jeg mener:P )

Skrevet
ny film fra treffet på søndag, litt mer lys enn sist

wa wa wi!! veldig rå lyd!!! hvordan får du kompressoren til å gi fra seg så unormal høy lyd? For det er vel kompressoren som lager den tydelige "elektriske" lyden som følger turtallet? (dårlig forklart, men du vet sikkert hvilken lyd jeg mener:P )

HEHE lyden er der fordi der ikke er noe spjell som stenger for lyden sånn som det er på kompressor på dem e46 jeg har sett på her på jobbn min.

lyden har alltid vært der. det er nok pga at innsugsrøret er rett på komp uten noe form for spjell + at kompressoren er fra 2000. mye mindre støy fra dem nye som selges idag.

lyden er rå den. er ikke mange som liker lyden men jeg liker den godt, er liksom ingen andre som min her i ålesund.

• 3 months later...
Skrevet
Skal ta å slenge ut et klipp fra helga når e får lagt det inn på pc`n..

Eller skal e droppe det Kristoffer ?

;p

Går grett det heen,

ska jo bygges om til vinter alikevel. da blir det M3 e30 med kompressor.

donor bil er handlet inn til vinter bygging..

Skrevet
Au da, var det din bil som kræsjet gjennom det gjerdet?

jepp. triste greier:(

Hadde på feil dekk bak å sinte slicks foran. var på jobben om morningen om jeg skulle skifte dekk fra kenda(møkkadekk/driftedekk) til toyo r888 men la det på hylla, trøtt i trynet kl 08:30 å det angrer jeg på i dag.

satt som faen foran å slapp bak i en s kombi på autoslalåmen. men gjort er gjort. blir nytt kaross til neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...