325ti Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Bilen er forsåvidt på veien igjen altså,grov retta til bruksskikk! ble stille en stund på kartbana etter dne hendelsen der. men kjenner jeg doffa rett kommer han sterkere tilbake med nytt chassi=) Bilen er fremdeles RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Var leit å høre. Var dessverre på jobb når det var treff i Ålesund, men resten av vennegjengen stakk dit. Fikk høre i etterkant at det var en GROM e30 325 m/ kompressor som kjørte gjennom et gjerde! Må si jeg var på gråten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 hehe ja va triste greier ditta der. på vei t jobb idag streika lagera på kompressoren. så no er jeg uten bil med kompressor:( nå må den ut og overhales etter 90 000 brukte km. er ikke dårlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Er det sentrifugal kompressor eller skru kompressor? Lurer litt på hvordan du har fått festet kompressoren? har tenkt og gjøre samme greia på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Hehe ligger en haug med timer på bare montering av komp. dette er en skru komp. festet er en del av motor festet v side, pluss at dynamo og servo pumpe er montert på nye braketter som er custom laget for akurat denne bilen one of a kind prototype, så denne iden gir jeg ikke vekk. forøverig gikk kompressoren til h....tte i dag tidlig. lager som ga seg så skovlenen på kompen tok inni kvarandre å vips så var komp fucked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Koster å være kar dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 jepp det koster. tok av fronten der reimhjulet står. var bare tids spørsmål om når det var dødt. girene var nesten oppspist. har ringt til gik sverige om å levere ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 huff. blir noen utlegg frammover nå hører jeg. hva må du ut med for en ny komp om jeg kan spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 vet ikke enda. men e tror det blir litt heiftig greier. spørs om e skal handle den i usa. om den fins der borte. Får vel svar i morra på pris. kryssa fingrene på at det ikke kosta shorta. ska jo bygge ny bil i vinter. Bilder av katastrofen i dag tidlig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 slik da var ny komp kommet på plass og innmontert i går. den gammle pustet 2,2 liter per omdreining den nye som er større puster 2,7 liter per omdreining så nå blei det pulver på go bilen:) så du som lurte på hvordan kompen er festet. det er laget nye fester til dynamo om servopumpe som igjen går opp til komp som den er fester i, nytt motorfeste som er ett feste til bakkant komp. alt er tegnet på pc så slagt inn i ett program til en vann jett, sveiset og knekt slik at det stemmer med tegninger. ett sinnsykt arbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Jeg satt ned på Solberg Motorsport på et kurs i går, å jeg regnet med det var denne bilen jeg hørte Grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 bilder og film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 kommer snart. må bare ha en film å slenge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Tenkte jeg skulle oppdatere litt her. lenge sia det er skjedd noe her:) startet på rep etter uhellet i sommer. ny kompressor er montert. Trykk rør er ny galvanisert. datasprut får ny softvare. nye støt dempere front. spax. nye dekk toyo r888. nyfront plate skal på til uka. org BMW ny forskjerm høgre side. org BMW ny clutch fra usa. 6 puck racing lamell og trykk plate Bilen skal hel lakkeres før sommern er her. må vær ferdi til 1 mai. bmw vår slepp er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 ser bra ut! fortsatt ms på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå