D.C.V Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er 115 laken mye for denne? Håper noen kan svare, da jeg muligens skal handle til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tror nok ikke jeg hadde betalt så mye for en 320, men den var utrolig fin Kan selger garrantere for km stand? Er litt usikker, jeg synes kanskje det var litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er vel ikke lett å garantere det på importbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg har vurdert den der selv også. men da skulle han ha 135k for den. det er ca 3 uker siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det har ikke vært skilt på den i Norge, så framfor det var serviceheftet fulgt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 løp og kjøp, hvis det som står i annonsen stemmer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå