mowz Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Bestilte noe på webshop for 10 dager sia. Hvor lang tid skal det ta?
Ad|oS Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Kommer an på hvor det var fra! Fra utlandet, lang tid. Fra innland, kort tid. Har de på lager, kort tid. Må det bestilles, lang tid. Logisk nok...
a-olsen Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Han mente sikkert webshopen her på Bimmers Heh..
mowz Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 hehe, ja! noe annet som heter webshop? bortsett fra å handle på nettet generelt
Bernt Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Tar sikkert mellom 7-14 dager, kan sikkert ta noen dager før pakken blir sendt med posten. Om det er Gunnar (?) som sender dette har han sikkert andre ting å holde på med i livet som er litt høyere prioritert enn å sende et par skiltholdere, osv, på minuttet han mottar e-post. Noe som så klart er veldig forståelig. Som sagt, så tipper jeg det varierer mellom 7 - 14 dager. Og ja, jeg venter spent på mine skiltholdere Mvh, Bernt.
mowz Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Om det er Gunnar (?) som sender dette har han sikkert andre ting å holde på med i livet som er litt høyere prioritert enn å sende et par skiltholdere, osv, på minuttet han mottar e-post. Den høyeste prioriteten burde vært oss som skal ha skiltholdere!!! Og mener det stod 1-5 dager ett sted, men det var muligens bare med posten.
Bernt Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Det kan godt hende! Heldigvis er ikke skiltholdere en vital del for å kunne kjøre bilen Det er hvertfall garrantert av vi får den om ikke allverdens tid!
mowz Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Jo for meg så. Har skiltene i vinduet
mowz Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 får ta ett treff for de med skilt i ruta snart da men gunnar hvor lang tid skal det ta?
StianA Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Leveringstid Normalt vil varene bli sendt med Posten i løpet av en 1-5 arbeidsdager etter at pengene er registrert inn på konto, så sant varene er på lager. Er de ikke det vil det være opplyst om det her i webshopen. Ingen utsendelser i fellesferien. dette sto det på webshoppen send han en pm til eller noe;)
StianA Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Leveringstid Normalt vil varene bli sendt med Posten i løpet av en 1-5 arbeidsdager etter at pengene er registrert inn på konto, så sant varene er på lager. Er de ikke det vil det være opplyst om det her i webshopen. Ingen utsendelser i fellesferien. dette sto det på webshoppen send han en pm til eller noe;)
mowz Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 ja så det, men eneste som stod ikke var på "lager" var xenon H1. Så nå har det jo gått to uker. Skal sende han pm jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå