Gå til innhold

BMW crash

316
 Share

Anbefalte innlegg

Må nesten bare føye meg til noe av det markuska sier her i samme slengen - hvem her inne har vel ikke (prøvd å) lagt bilen brei? (Jeg går ut fra at det var det han prøvde på :roll: )

Jeg har, men det har jo heldigvis gått bra - selv om jeg har vært faretruende nær ett par fortaus og føringskanter. Men når det er sagt, ikke i den farten han her prøver på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvrofor dere flabber han ut, stakkarsen har jo kræsja den fine e30en sin. Uansett om man kjører svin så suger det å kræsje. sikkert mange som blir å klikke på meg nå, men tviler på at han planla å flyge utfor der. Virkelig ingen her inne som har lagt den brei som han? det har faen meg jeg, men bare ikke krasja. (jeg gjorde det i ett litt annet scenario) Håper det gikk bra med han og at han ikke fløy inn i en barnehage og/eller skadet andre.

Han gjorde sikkert ikke det. Men med den farten han kom i den svingen der på vått føre så kom det ikke som noe overraskelse at han totalvraket bilen sin. fullstendig fortjent. Og siden det sto noen å filmet der regner jeg med at de hadde sjekket ut stedet først for potensielle farer. ja, bortsett fra seg selv vel og merke :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent/ikke fortjent.!?.

Jævlig så gode vi er på å kritisere andre som drar av og vraker.

En vakker dag så er det en av oss som kritiserer som ligger der med vraka kjærre..

Gud som folk ler av oss da!!

Kan ikke si annet enn at det er gøy og kjøre dust!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent/ikke fortjent.!?.

Jævlig så gode vi er på å kritisere andre som drar av og vraker.

En vakker dag så er det en av oss som kritiserer som ligger der med vraka kjærre..

Gud som folk ler av oss da!!

Kan ikke si annet enn at det er gøy og kjøre dust!!

Gøy? Ja, i kontrollerte områder. Sikkert like gøy, hvis ikke mer å kjøre dust hvor det ikke er lagt til rette for det, men ikke kom å grin etterpå hvis du vraker bilen eller skader deg selv.

Sympatiserer med personer som skulle være så uheldig å vrake bilen på bane. De har tatt de forhåndsregler man skal ta for å kjøre utenom evne, men kommer alikevel over grensen og er uheldig. Men det skjedde i allefall ikke på en vei hvor hovedmålet er å tøffe seg for venner og leke helt

Har ingenting til overs for idioter som på død og liv setter sitt eget og andres liv på spill ved å tøye grensene i det offentlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...