risj Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 http://www.samferdselsetaten.oslo.kommu ... 3.html#SMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hva er dette slags drit? Må jeg kjøpe dette hvis jeg kjører til oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det må du nok gjøre. Men skjønner ikke hvorfor Handicap biler kan kjøre uten og betale pigg avgift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Kjekk link til sms om jeg skulle trenge det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hva er dette slags drit? Må jeg kjøpe dette hvis jeg kjører til oslo? Du kan ikke gjøre noe som helst her nede uten å måtte betale for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 herregud HAHAHH. godt jeg bor på sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 He he, ja vær gla for det du Her må vi betale piggdekk avgift, bom penge og så her hvor jeg jobber nu koster det 60,- timen å pakere Men fikk da heldigvis plass i P-kjelleren unner bygget her Os så drev eller driver dem vel fortfarende å snakke om Rush tids avgifter....... sindsygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hva er galt med piggdekk-avgiften? Jeg syns det er et meget positivt tiltak. Piggdekk er for de aller fleste av oss helt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Sant nok,piggfrie er et bra alternativ Og viss nøden er størst:kjetting! Er ikkje komt avgift på det enda,hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 For rigtig mange som jobber i Oslo er det nødvendigt med piggdekk der hvor dem bor (Dag pendlere), meg selv inklusiv. Vare bil og bare litt bakke så er det gjort uten pigger. Er faen ikke morro å skli baklens ned over bakkene når du egentligt skulle den annen vei. Så kan vi self. godt starte den helt store Pigg/Piggfri dekk tråden her, men det gidder jeg ikke deltage i Kun et ? hvorffor kjøre alle utryknings kjøretøjer med doble pigger i dekkene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Veit Bergen hadde slik avgift ifjor,men tror ikkje de skulle ha det i år?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 jo bergen skal ha det i år å . komunen ville ikkje ha men staten gikk inn å krevet det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvordan er det i Trondheim da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 I Trondheim har det vært slik så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå